Όλα τα σχόλια των ταινιών

Όλα τα σχόλια των ταινιών από το πιο πρόσφατο.

Ο ΑΓΓΕΛΟΣ

13/2/2008 12:10:32 μμ
kat.zark@mail.gr
Άθλιοι οι ηθοποιοί!
Μου φάνηκε λίγο τηλεοπτικό!

Sonyc

13/2/2008 9:39:09 πμ
info@atheaton.gr
Apsogo.

BRAINSTORM

12/2/2008 6:13:15 μμ
pavlossynodinos@yahoo.gr
*****

BRAINSTORM

12/2/2008 1:38:36 μμ
johnanag@hotmail.com
Εξαιρετική σύνθεση χώρου, κίνησης και ήχου. Ατμόσφαιρα που παραπέμπει στο σκοτεινό κόσμο του David Lynch. Πολύ δυνατή τελευταία σκηνή με τη λυτρωτική διαπίστωση ότι η ζωή δεν τελείωσε με το θάνατο της γυναίκας. Συγχαρητήρια.

ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΟΥ ΧΑΣΑΠΗ

11/2/2008 11:42:15 μμ
eliasvouno@yahoo.com
ΩΡΑΙΑ ΠΛΑΝΑ ΚΑΛΟΓΥΡΙΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΜΕΝΑ.ΑΠΛΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 10 ΛΕΠΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ 20

Lost in the Woods

11/2/2008 11:05:03 μμ
eliasvouno@yahoo.com
ΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΝΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ ΔΟΣΕΙ ΤΟΣΟ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ.

Οι άπειροι

10/2/2008 3:32:15 μμ
di1q85@otenet.gr
υπερβολική και γρήγορη χωρίς λόγο

Όλα καλά!

10/2/2008 3:24:50 μμ
di1q85@otenet.gr
προσοχή στα γραφικά!!!!!!!!!!!!!

Love Ghost

10/2/2008 2:50:07 μμ
di1q85@otenet.gr
πολύ καλή προσπάθεια, μου άρεσε πολύ η επεξεργασία εικόνας. Υπάρχει μέλλον

BRAINSTORM

9/2/2008 3:52:08 μμ
christoffer.olofsson@shortfilmfestival.com
a great short film from a young talented director

Φαντάσματα

9/2/2008 2:49:14 μμ
surealismos@yahoo.gr
Μαρια την 1η μου μικρου μηκους μπορεις να την δεις
στο: www.surealismos.gr

Σας ευχαριστώ για τα σχόλια

EXIT

7/2/2008 12:20:02 μμ
vat914@yahoo.gr
Πολύ καλή. Μπράβο!

Leaving room

5/2/2008 12:18:42 μμ
ksenikakis@mailbox.gr
sinadelfe de se ypologiza toso kalo......giannis

SONYC

4/2/2008 11:17:26 μμ
dorianikos@yahoo.gr
συγχαρητήρια! καλή δουλειά!!!

Come Back Tomorrow

4/2/2008 10:58:09 μμ
dorianikos@yahoo.gr
καλή δουλειά!!!

Ζαλόρα

4/2/2008 9:47:09 μμ
ferbax@hotmail.com
αριστουργημα! super!

Για ένα χορό

4/2/2008 8:26:17 μμ
ottoalfa@otenet.gr
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ,ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ,ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ.

nitro 35%

Μαύρες τρύπες

4/2/2008 6:11:57 μμ
zorzos@otenet.gr
ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ-ΣΦΙΝΑΚΙ (Doc-Wedge ή Wedge-Doc)

Ο όρος (term) και η έννοια (meaning) του «Ντοκιμαντέρ-Σφινάκι» (το ορθότερο στα ελληνικά είναι «Τεκμήριο-Σφινάκι») παρουσιάστηκε από τον μελετητή συγγραφέα Γρηγόρη Ζώρζο σε διεθνή Φεστιβάλ και περιοδικά για Ντοκιμαντέρ και προσδιορίστηκε ως το ευέλικτο ντοκιμαντέρ (τεκμήριο) το οποίο αφορά συγκεκριμένο, ιστορικό κυρίως θέμα, και έχει μέγιστη διάρκεια δεκαπέντε λεπτών, με εξειδικευμένες δυναμικές ιδιότητες.
Το «Τεκμήριο-Σφινάκι» ή «Ντοκιμαντέρ-Σφινάκι» ανήκει στις μικρού μήκους ταινίες (shorts) στην Κατηγορία «Τεκμήριο» (documentary, ντοκιμαντέρ) και είναι διεθνώς το δυσκολότερο και ακριβότερο είδος κινηματογραφίας ή τηλεοπτικής δημιουργίας.
Στην σύγχρονη Ελλάδα επικράτησε η ξένη λέξη «Ντοκιμαντέρ» αντί του ορθού αρχαιοελληνικού όρου «Τεκμήριο» (απόδειξη).
Τεκμηριώνω, σημαίνει, απόδειξη ή επιβεβαίωση με αποδείξεις για κάποιο συγκεκριμένο θέμα.
Συνεπώς και το Τεκμήριο ή Ντοκιμαντέρ είναι η επιβεβαιωμένη με αποδείξεις οπτικοακουστική παρουσίαση συγκεκριμένου θέματος (theme) ή θεματογραφίας (θέμα+γράφω) που καταλήγει σε ένα συμπέρασμα ή προσφέρει τροφή στην σκέψη.
Η δομή ενός λειτουργικού «Ντοκιμαντέρ-Σφινάκι» (Doc-Wedge ή Wedge-Doc) ουσιαστικά προέρχεται από την αρχαιοελληνική λογική για τις οδηγίες προς τους «ειδωλοποιούντες», όπου η λογική δυναμική δημιουργική σκέψη γίνεται οπτικοακουστικό εικονικό αρχέτυπο (κοσμική σκιαμαχία) σύμφωνα με τους: Επίκουρο, Αριστοτέλη, Δημόκριτο, Λεύκιππο, Κράτη, Ηράκλειτο κ.λπ.
Αυτό επιτυγχάνεται μόνον με την συνεχή ροή ομοίων ειδώλων (εικόνων, μορφών, μορφοσκέψεων, δονήσεων κ.λπ.) τα οποία παγιώνονται τελικά σε μια μορφή (μορφοπλασία) ή δομή (κοσμικό αρχέτυπο).
Το αρχαίο κείμενο αναφέρει ξεκάθαρα «εκ της συνεχούς επιρρύσεως των ομοίων ειδώλων επί το αυτό αποτετελεσμένων».
Ο εγκέφαλος αποθηκεύει την καινούργια πληροφορία (φωτεινό στίγμα) που επιβάλλει το «Ντοκιμαντέρ-Σφινάκι», αλλάζοντας τις ιδιότητες των εγκεφαλικών συνάψεων.
Το «Ντοκιμαντέρ-Σφινάκι» έχει την δομή να δημιουργούμε κίνηση στα νευρικά κύτταρα (νευρώνες) μέσω της εξώθησης σε δημιουργική σκέψη, δηλαδή με δημιουργία εγκεφαλικών σημάτων στους νευροδιαβιβαστές, με αποτέλεσμα οι πληροφορίες να ταξιδεύουν με μεγαλύτερες ταχύτητες.
Ουσιαστικά είναι μια συνειδητή επιλογή στην λειτουργία των νευρώνων και στις αποφυάδες τους (δενδρίτες και νευράξονες).
Οι συνάψεις αποτελούν τη βάση όλων των εγκεφαλικών λειτουργιών (από την αντίληψη ενός αντικειμένου μέχρι το περπάτημα, το σχηματισμό μιας μνήμης, την επίλυση ενός μαθηματικού προβλήματος κ.λπ.) και ευθύνονται για τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας, τα οποία μας κάνουν μοναδικούς ως νοήμονα έμβια όντα.
Το «Ντοκιμαντέρ-Σφινάκι» αποτελεί μια επανάσταση και μια αντίσταση κατά του συστηματικού «κλαδέματος» των συνάψεων των ανθρωπίνων εγκεφάλων, η οποία γίνεται σκόπιμα και συστηματικά από τα διεθνή και τοπικά κέντρα αποβλάκωσης, μέσω των ζωντόβολων, των σύγχρονων οργανωμένων ορδών της χαύνωσης.
Πρέπει λοιπόν ένα «Ντοκιμαντέρ» για να είναι Ντοκιμαντέρ-Σφινάκι να έχει τα παρακάτω ουσιαστικά στοιχεία:
1) Όχι μέσω της κίνησης, αλλά της ακινησίας (στάση) μέσω ελεγχόμενης κίνησης (στασιμότητα εν κινήσει) στο ντοκιμαντέρ. Δεν θα πρέπει να έχει λοιπόν συνεχή ροή (κίνηση) που είναι το βασικό στοιχείο της σημερινής οπτικής παραγωγής διεθνώς.
2) Όχι μέσω της ομιλίας, αλλά μέσω της δυναμικής σιωπής. Δηλαδή δεν θα είναι αναγκαίο να υπάρχει «Λόγος», αλλά δυναμικός Μη-λόγος (ενυπάρχον λόγος ή λογοπλασία) στο Ντοκιμαντέρ.
3) Όχι μέσω του λόγου (λογοπλασία), αλλά μέσω της εικονικής παρουσίας (νοοπλαστική καταγραφή σε αρχέτυπα ή εικονοθέτηση). Να δημιουργεί δηλαδή εγκεφαλικές συνάψεις προς συγκεκριμένη λογική για την παραγωγή σκέψης μέσω αυτής της δυναμικής (μορφοπλασία). Άλλωστε Σκηνοθεσία σημαίνει «θέτω σκηνές ή εικόνες» σε δυναμική ροή.
Το «Ντοκιμαντέρ-Σφινάκι» μπορεί να κοπεί σε τμήματα (segment) του ενός έως δεκαπέντε λεπτών χωρίς να χάσει την λογική και το θέμα του και ταυτόχρονα μπορεί να αλλάζει η μουσική του χωρίς αυτό να αλλάζει την δομή του.
Το «Ντοκιμαντέρ-Σφινάκι» είναι το μόνο έργο που μπορεί να μπαίνει στα κενά των τηλεοπτικών καναλιών ή σε νεκρούς χρόνους προβολής (χαμηλή ακροαματικότητα), ανάλογα με την αναγκαία χρονική διάρκεια που ρυθμίζεται από το ευμετάβλητο του χρόνου των τηλεοπτικών καναλιών και που σύμφωνα με την δομή του «Ντοκιμαντέρ-Σφινάκι» αυτό έχει την ίδια δομή και λογική ανεξάρτητα από το τμήμα (segment) που θα παιχθεί.
Και το Σφινάκι όσο κι αν μεγαλώσει κανάτα (μεγάλου μήκους ταινία) δεν γίνεται. Υπάρχει ύψος, βάθος, χρόνος, χώρος για όλα όσα είναι ημιτελή ή μέσα στον κόσμο της πλάνης (μάγια, μαγεία).
Προσοχή όμως υπάρχουν και τα Σφινάκια-μπόμπες (Ντοκιμαντέρ-ψευδο-Σφινάκια) που φτιάχνουν τα Λαμόγια των ορδών της χαύνωσης, τα οποία δεν θα σας επιτρέψουν να επιζήσετε νοητικά (!)
Με απλά λόγια «Ντοκιμαντέρ-Σφινάκι» είναι ένα ντοκιμαντέρ στο οποίο μπορεί να κοπεί τμήμα του (segment), να αλλάξει η μουσική του, να ανακατευθούν τα τμήματα του (scrabbling), να αλλάξει η σειρά του (change positioning) και να παραμείνει το ίδιο ντοκιμαντέρ όσο αφορά την λογική δυναμική του, ως θεματολογία και δομή, η οποία μπορεί να μείνει ως καταγραφή στον εγκεφαλικό ιστό μια νέα σύναψη των νευρωνικών κυττάρων.


Υ.Γ. Η διαφορά μεταξύ της λέξης Σφηνάκι και Σφινάκι είναι αναλογικά ίδια διαφορά με την διαφοροποίηση της λέξης Σφήξ και Σφίξ.

Popular Mechanics

4/2/2008 12:40:40 μμ
dimspyridonos@yahoo.gr
Τεχνικά άψογη, αλλά, τι θα γίνει τελικά με τα σενάρια;

Come Back Tomorrow

4/2/2008 1:58:44 πμ
mariap_80@hotmail.com
Αν και έχω βαρεθεί να βλέπω videoclips που εστιάζουν σε εναν χαρακτήρα που περπατάει είτε στην πόλη είτε στις εξοχές -όχι άλλα κλισέ,κατα το όχι άλλο κάρβουνο-, ομολογώ ότι η συγκεκριμένη προσπάθεια ήταν ιδιαίτερα ευχάριστη και πιστεύω πολύ στη συνέχεια της!Καλή τύχη και keep up the good work!
Stay creative...
m

Επιστροφή σε καλύτερο κόσμο

4/2/2008 1:48:07 πμ
mariap_80@hotmail.com
I like the fact that you insist on shooting with your mobile camera.
Apart from that...
Λίγη ορθογραφία και σύνταξη δε βλάπτει (αναφέρομαι στο γράμμα της αδελφής).Ζήτα από κάποιον φίλο σου να το τσέκαρει βρε αδερφέ δε χάθηκε και ο κόσμος.
Επίσης νομίζω ότι δε συμπεριέλαβες τους καλύτερους ήχους-όπως αυτούς που κάνει ένα μωρό ή το τρένο που φεύγει για παράδειγμα...Τα δύο κομβικά σημέια της ταινίας.
Συνέχισε,αλλά πιο προσεκτικά...
Μ

Communication Breakdown

4/2/2008 1:40:22 πμ
mariap_80@hotmail.com
What makes you think that everybody's second language is Italian?
I know some,thank god,but still there is no excuse for not putting subtitles...
It needs a lot of work...A LOT!
But first try to communicate with the audience properly...

Vagina

4/2/2008 1:16:35 πμ
mariap_80@hotmail.com
Inspired credits and original idea!
It needs a lot of work with the rest though, but I am hoping...
Keep it up!

ΠΟΥ ΠΑΜΕ

4/2/2008 12:01:47 πμ
margor17@yahoo.gr
ενδιαφέρον

WITHOUT

3/2/2008 9:25:55 μμ
dorianikos@yahoo.gr
ωραίο θέμα κι ενδιαφέρουσα αφήγηση, σκηνοθεσία και μοντάζ μπορούν να γίνουν καλύτερα.

Love my umbrella

3/2/2008 2:29:52 μμ
lena.dasein@gmail.com
ΠΟΛΎ ΚΑΛΟ -

Μαύρες τρύπες

3/2/2008 2:15:09 μμ
lena.dasein@gmail.com
Aπο το βιογραφικό σας κατάλαβα πως είστε ένας επιτυχημένος οικονομολόγος. Οι μαύρες τρύπες τώρα σε τι σας έφταιξαν; Και όταν λέτε ντοκιμαντερ τι ακριβως εννοείτε;

Love my umbrella

3/2/2008 1:38:59 μμ
dkarayannakos@t-online.de
Καλη ιστορια. Καλο σχεδιο.Παιδικο παραμυθι για ενηλικες ;;;;Τα εγγλεζικα μου
οχι και τοσον καλα, υποτιτλοι ;;. Το μπουζουκι ας ελλειπε.

Popular Mechanics

3/2/2008 1:20:51 μμ
dkarayannakos@t-online.de
Η ιστορια του εργου ειναι ελλιπης. Στο τελος εμεινα μονος.

Μαύρες τρύπες

3/2/2008 1:11:10 μμ
dkarayannakos@t-online.de

Για 5 λ. και 32 δευτ. ενα πολυ μακροχρονο Dia-show.
Για 2 λ. θα ηταν ισως καλυτερο.

ULALUME

2/2/2008 11:57:12 μμ
eliasvouno@yahoo.com
καθολου πειστικο - καλη ιδεα - ασχημα μουσικα εφε - κακη προζα - καλη φωτογραφια

Desperation 2

2/2/2008 11:16:29 μμ
eliasvouno@yahoo.com
ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΜΟΝΑΞΙΑ ΠΑΡΑ ΜΙΖΕΡΙΑ

Μαύρες τρύπες

2/2/2008 7:12:21 μμ
mariap_80@hotmail.com
I think you shouldn't use various transitions for this slideshow (let's be honest,this is not a film).I think simple dissolves could have worked much better.Also I am not sure about the tracks, I think the second track suits better to that 'film'.You shouldn't use two different tracks though.Opening and final credits are
bad.A simple black and white would make it much more neat.In general I enjoyed the space images, but I am not sure if I should call this a film...

Μαύρες τρύπες

2/2/2008 7:11:51 μμ
mariap_80@hotmail.com
I think you shouldn't use various transitions for this slideshow (let's be honest,this is not a film).I think simple dissolves could have worked much better.Also I am not sure about the tracks, I think the second track suits better to that 'film'.You shouldn't use two different tracks though.Opening and final credits are
bad.A simple black and white would make it much more neat.In general I enjoyed the space images, but I am sure if I should call this a film...

Love my umbrella

2/2/2008 6:53:21 μμ
mariap_80@hotmail.com
Progressive! A great combination of all arts and atmospheres!I think it would be better without the narrative.
Waiting for more!
Be creative
m