Αναλυτικά στοιχεία ταινίας

Για να ψηφίσεις την ταινία, πρέπει να συνδεθείς ή να εγγραφείς (δωρεάν).
Η ταινία ψηφίστηκε από 1 επισκέπτη με βαθμολογία 0,36 (για τη βαθμολόγηση των ταινιών χρησιμοποιήθηκε ο αλγόριθμος Bayesian, τον οποίο εφαρμόζει και η Internet Movie Database).

Κοινή συναινέσει


Γενικά στοιχεία

Χώρα: ΕΛΛΑΔΑ, Είδος: Μυθοπλασία, Έτος: 2007

Τεχνικά στοιχεία

Format: high definition, Χρώμα: Χρώμα, Διάρκεια: 13' 0'', Ήχος: Stereo

Συντελεστές

Σκηνοθέτης: Λυδία Κώνστα
Παραγωγός: Λυδία Κώνστα
Σενάριο: Λυδία Κώνστα
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Γιώργος Κόγιας
Μουσική: Βασίλης Σταμκόπουλος
Ηχοληψία: Βαγγέλης Ζέλκας
Μοντάζ: Γιώργος Κόγιας
Σκηνικά: Γιώργος Αλεξόπουλος
Κοστούμια: Δώρα Πάτρωνα
Ηθοποιοί: Xρύσα Διαμαντοπούλου,Ελενα Παπαβασιλείου,Παντελής Καραγιάννης,Αχιλλέας Ψαλτόπουλος,Μαίρη Μωραιτοπούλου,Ζαχαρίας Κατικαρίδης,Χριστίνα Μιχελακάκη,ΝΙίκος Κατικαρίδης
Άλλοι συντελεστές: Βοηθός σκην.:Πάρης Πατσουρίδης, Βοηθός. παραγ. :Εύα Κόττα, Αγγέλα Σάρογλου, Αλεξάνδρα Μιχαηλίδου Τζαρίδου, Μανώλης Ταβλάκης Τίτλοι: Χάρης Αναστασίου Σκριπτ: Πάυλος Σηφάκης.

Περίληψη

Ένας καυγάς, μια σκοτεινή πολυκατοικία, μια τυχαία συνάντηση και μια παράξενη αγγελία

Σκεπτικό

Ο πόνος του διαζυγίου είναι θέμα κοινωνικής προσέγγισης ή είναι ... αυθύπαρκτος; Η ψυχραιμία είναι μόνο εκλογίκευση; Η βία είναι μόνο πρωτόγονη; 2 στιγμιότυπα διαφορετικής οπτικής, που στην ουσία είναι οι 2 όψεις του ίδιου νομίσματος

Φωτογραφίες από τα γυρίσματα της ταινίας


Βιογραφικό σκηνοθέτη

Η Λυδία Κώνστα ξεκίνησε της σπουδές της στο Λονδίνο, στο MEDIA PRODUCTION SERVICES, πάνω στην τηλεοπτική παραγωγή και σκηνοθεσία.
Στη συνέχεια στη Θεσσαλονίκη ασχολήθηκε με το θέατρο, μέσα από διάφορα σχήματα, κάνοντας παραγωγή και σκηνοθεσία, πειραματιζόμενη με τη συγγραφή, και προσπαθώντας να ‘γνωρίσει’, όσο αυτό γίνεται, το κοινό.
Ο κινηματογράφος ήταν πάντα ο στόχος της, και όταν της δόθηκε η ευκαιρία, έκανε αίτηση και έγινε δεκτή στο μεταπτυχιακό τμήμα του Sheffield Hallam University, Screen Arts, Northern Media School, με ειδίκευση στη κινηματογραφική σκηνοθεσία και παραγωγή, απ’όπου τελείωσε με άριστα.
Η πτυχιακή της ταινία, ‘Το Τραπέζι που Σέρνουμε’, διακρίθηκε ως η καλύτερη του έτους της, και πήρε διανομή από το British Film Council.
Γυρνώντας στην Ελλάδα ξεκίνησε δική της εταιρία παραγωγής, το ‘ERGOTAXIO prod.’, που ασχολείται με ταινίες μικρού μήκους, βίντεο κλιπς, διαφημιστικά, κα.
Επιλέχτηκε και συμμετείχε στο πρώτο Berlinale Talent Campus στα πλαίσια του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βερολίνου, το 2003, παρακολουθώντας σεμινάριο από διάσημους παραγωγούς, ηθοποιούς, σεναριογράφος και σκηνοθέτες, όπως Βιμ Βέντερς, Ντένις Χόππερ, Στίβεν Φρίαρς, Μάικ Φίγγις, Σπαίκ Λη, Τομ Τίκβερ, Τόμας Βίντερμπεργκ.
Έχει διδάξει θεατρική αγωγή σε συνεργασία με την λογοθεραπεύτρια Ελπίδα Παπαδανιήλ, το 2004.
Ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη και είναι μητέρα 3 παιδιών.
ΦΙΛΜΟΓΡΑΦΙΑ
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ
-‘Κοινή Συναινέσει’ μυθοπλασία, 10’film 35mm 2006
-‘Τόσο Κοντά… Μακριά μου’ μυθοπλασία,13’film 35mm 2004
-‘Το Τραπέζι που Σέρνουμε’ μυθοπλασία,10’DV 2003
Α’ Βραβείο Sheffield Hallam Univ. 2003
Α’ βραβείο Φεστιβάλ Νάουσας 2004
Διάκριση στο Πανόραμα Ανεξάρτητων Δημιουργών 2004
-‘INNER CHILD’ ντοκιμαντέρ, 5’DV 2002
-‘Converging Media’, talk show, συζήτηση, 30’ 2002
-‘Video One’ κωμική σειρά,(26x30’) Hellas 62,1996
ΠΑΡΑΓΩΓΉ
-‘Κοινή Συναινέσει’ μυθοπλασία, 10’film 35mm 2006
-‘Τόσο Κοντά… Μακριά μου’ μυθοπλασία, 13’film 35mm 2004
-‘Nothing new’ dir. Jaya Philips,μυθοπλασία, 10’DV&F,2003
-‘Mother Nature’ dir. Billy Jackson,μυθοπλ. 10’DV&F,2003
-‘Το Τραπέζι που Σέρνουμε’ μυθοπλασία, 10’DV 2003
-‘Found’ dir. Geoffrey Odds, μυθοπλασία, 5’ DV 2002
ΣΥΜΠΑΡΑΓΩΓΗ
-‘The Journey’ dir. Geoffrey Odds,μυθοπλασία, 10’DV 2003
-‘Flowers’, dir. Damian Wood, μυθοπλασία, 20’DV 2002
ΘΕΑΤΡΟ
-‘Τίποτα δεν αλλάζει’ σκην/σεν Περιοδεία 1999
-‘Παύλος’ σκην/παρ. 1994
-‘Το Πέρασμα’ σκην/παρ. Θέατρο Αχίλλειο 1993
-‘Γιατί’ σκην/παρ 1991
-‘Όποιος Νικάει’ σκην/παρ/σεν 1990

Σχόλια επισκεπτών (από το νεότερο | από το παλιότερο)

Για να δημοσιεύσεις τα σχόλιά σου, πρέπει να συνδεθείς ή να εγγραφείς (δωρεάν).

19/4/2012 12:43:04 μμ

pdamoulis@gmail.com

η πανεμορφη κυρια διαμαντοπουλου με υψηλο επιπεδο συγκεντρωσης και εσωτερικοτητας με εντυπωσιασε. η ταινια ειναι περιεκτικη με καλο μονταζ και ωραια πλανα. η χρηση του ευρυγωνιου εξαιρετικη . η εφιαλτικη αισθηση που αποδιδεται μεσω της παραμορφωσης του πολυ εκφραστικη.

9/11/2008 8:45:50 μμ

delas@otenet.gr

ειναι οτι πιο καλο εχω δει στο φεστιβαλ μεχρι τωρα. μωρε μπραβο!!! θελω να δω και τις αλλες σου ταινιες. καμια ενσταση. ντροπη! θα θελα μονο να ξερω τι καμερα και τι στιντικαμ. ευχαριστω.

7/5/2008 3:50:08 μμ

kyrouapostolos@hotmail.com

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ!!!ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΟ SITE.ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΕΝΣΤΑΣΗ Η ΕΝΤΟΝΗ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΥΓΩΝΙΟΥ ΣΤΑ ΠΛΑΝΑ ΣΤΗ ΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑΣ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ!