Σενάριο
Ψήφισε την ταινία
Για να ψηφίσεις την ταινία, πρέπει να συνδεθείς ή να εγγραφείς (δωρεάν).
Η ταινία ψηφίστηκε από 0 επισκέπτες με βαθμολογία 0,00 (για τη βαθμολόγηση των ταινιών χρησιμοποιήθηκε ο αλγόριθμος Bayesian, τον οποίο εφαρμόζει και η Internet Movie Database).
Η ταινία ψηφίστηκε από 0 επισκέπτες με βαθμολογία 0,00 (για τη βαθμολόγηση των ταινιών χρησιμοποιήθηκε ο αλγόριθμος Bayesian, τον οποίο εφαρμόζει και η Internet Movie Database).
Φωτογραφικό υλικό
Σενάριο Αναλυτικά στοιχεία ταινίας
Γενικά στοιχεία
- Χώρα:
- ΕΛΛΑΔΑ
- Είδος:
- Μυθοπλασία
- Έτος:
- 2011
Τεχνικά στοιχεία
- Format:
- miniDV
- Χρώμα:
- Α/Μ & Χρώμα
- Διάρκεια:
- 9' 23''
Συντελεστές
- Σκηνοθέτης:
- Ευάγγελος Παπαδιόχος
- Παραγωγός:
- Ευάγγελος Παπαδιόχος
- Σενάριο:
- Βαγγέλης Παπαδιόχος
- Διεύθυνση Φωτογραφίας:
- Βαγγέλης Παπαδιόχος-Θοδωρής Κουτσούμπας
- Μοντάζ:
- Πάνος Αγγελόπουλος-Βαγγέλης Παπαδιόχος
- Ηθοποιοί:
- Κατερίνα Καλέντζη, Βασίλης Χατζηδημητράκης
Περίληψη
Μια νεαρή σκηνοθέτις προετοιμάζει την ταινία της και βλέπει την δημιουργική της φαντασία να εισβάλει στην πραγματικότητα.
Σκεπτικό - Σχόλια
Μια προσπάθεια ελεύθερης απόδοσης του ποιήματος του Μ.Σαχτούρη "το πρωί και το βράδυ":Το πρωί
βλέπεις το θάνατο
να κοιτάζει απ' το παράθυρο
τον κήπο
το σκληρό πουλί
και την ήσυχη γάτα
πάνω στο κλαδί
έξω στο δρόμο
περνάει
τ' αυτοκίνητο-φάντασμα
ο υποθετικός σωφέρ
ο άνθρωπος με τη σκούπα
τα χρυσά δόντια
γελάει
και το βράδυ
στον κινηματογράφο
βλέπεις
ό,τι δεν είδες το πρωί
το χαρούμενο κηπουρό
το αληθινό αυτοκίνητο
τα φιλιά με το αληθινό ζευγάρι
ότι δεν αγαπάει το θάνατο
ο κινηματογράφος
βλέπεις το θάνατο
να κοιτάζει απ' το παράθυρο
τον κήπο
το σκληρό πουλί
και την ήσυχη γάτα
πάνω στο κλαδί
έξω στο δρόμο
περνάει
τ' αυτοκίνητο-φάντασμα
ο υποθετικός σωφέρ
ο άνθρωπος με τη σκούπα
τα χρυσά δόντια
γελάει
και το βράδυ
στον κινηματογράφο
βλέπεις
ό,τι δεν είδες το πρωί
το χαρούμενο κηπουρό
το αληθινό αυτοκίνητο
τα φιλιά με το αληθινό ζευγάρι
ότι δεν αγαπάει το θάνατο
ο κινηματογράφος
Φωτογραφίες από τα γυρίσματα της ταινίας
Βιογραφικό σκηνοθέτη Ευάγγελος Παπαδιόχος
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: Παπαδιόχος Ευάγγελος
ΗΜ. ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 20/09/1986
ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ: Αλιβέρι Ευβοίας
ΣΠΟΥΔΕΣ: Οικονομικά, σκηνοθεσία
Φιλμογραφία: Ένα κλουβί έψαχνε για πουλιά (2010), Ο φόβος (2010), Μικρό αγόρι (2011), Χαρά αγνοείται (2011), Σενάριο (2011).
ΗΜ. ΓΕΝΝΗΣΗΣ: 20/09/1986
ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ: Αλιβέρι Ευβοίας
ΣΠΟΥΔΕΣ: Οικονομικά, σκηνοθεσία
Φιλμογραφία: Ένα κλουβί έψαχνε για πουλιά (2010), Ο φόβος (2010), Μικρό αγόρι (2011), Χαρά αγνοείται (2011), Σενάριο (2011).
Σχόλια επισκεπτών
από το νεότερο από το παλιότεροΓια να δημοσιεύσεις τα σχόλιά σου, πρέπει να συνδεθείς ή να εγγραφείς (δωρεάν).
2/7/2012 9:53:10 πμ
xray@in.gr
Ατυχέστατη ταινιούλα και πολύ, πάρα πολύ βαρετή.
Κατ' αρχήν η άγνοια στοιχειωδών κινηματογραφικών κανόνων, όπως της διάρκειας των πλάνων, των γωνιών λήψης, της διδασκαλίας των ηθοποιών και άλλων, δείχνει για άλλη μια - πολλοστή- φορά το μέγεθος της παθογένειας του ελληνικού φυτωρίου κινηματογραφιστών, που παρά το γεγονός ότι είναι νέα παιδιά, παραδόξως βρίσκονται 50 χρόνια πίσω. Μακριά από τις εξελίξεις στο χώρο, κάνουν κινηματογράφο όπως θα έκανε κάποιος στα χρόνια του Γκοντάρ. Φυσικά αυτό υπάρχει και στις επαγγελματικές δουλειές, στα σήριαλ κλπ, αλλά θα περίμενε κανείς οι νέοι κυρίως να έχουν ενημερωθεί για την αλλαγή της χιλιετηρίδας. Το μοντάζ θα μπορούσε ίσως να μπαλώσει κάποια πράγματα, αλλά αυτό είναι ακόμη χειρότερο από τα άλλα χαρακτηριστικά της ταινίας, εκτός ίσως από τους ηθοποιούς.
Δυστυχώς αυτά τα δείγματα δεν εμπνέουν καμιά αισιοδοξία για το μέλλον (και) αυτής της γενιάς 'κινηματογραφιστών', που δείχνει να είναι πιο χαμένη ακόμη και από την προηγούμενη. Κρίμα.
Κατ' αρχήν η άγνοια στοιχειωδών κινηματογραφικών κανόνων, όπως της διάρκειας των πλάνων, των γωνιών λήψης, της διδασκαλίας των ηθοποιών και άλλων, δείχνει για άλλη μια - πολλοστή- φορά το μέγεθος της παθογένειας του ελληνικού φυτωρίου κινηματογραφιστών, που παρά το γεγονός ότι είναι νέα παιδιά, παραδόξως βρίσκονται 50 χρόνια πίσω. Μακριά από τις εξελίξεις στο χώρο, κάνουν κινηματογράφο όπως θα έκανε κάποιος στα χρόνια του Γκοντάρ. Φυσικά αυτό υπάρχει και στις επαγγελματικές δουλειές, στα σήριαλ κλπ, αλλά θα περίμενε κανείς οι νέοι κυρίως να έχουν ενημερωθεί για την αλλαγή της χιλιετηρίδας. Το μοντάζ θα μπορούσε ίσως να μπαλώσει κάποια πράγματα, αλλά αυτό είναι ακόμη χειρότερο από τα άλλα χαρακτηριστικά της ταινίας, εκτός ίσως από τους ηθοποιούς.
Δυστυχώς αυτά τα δείγματα δεν εμπνέουν καμιά αισιοδοξία για το μέλλον (και) αυτής της γενιάς 'κινηματογραφιστών', που δείχνει να είναι πιο χαμένη ακόμη και από την προηγούμενη. Κρίμα.
4/7/2012 1:20:05 μμ
baggelis86p@hotmail.com
Αγαπητέ φίλε/η, συμφωνώ και επαυξάνω! Βασικά στόχος μου ήταν να κάνω μια απ' τις χειρότερες μικρού μήκους όλων των εποχών- πράγμα εύκολο καθότι ολικά ατάλαντος όπως διαπίστωσες κι εσύ- και ομολογώ ότι έφτασα κοντά στην πηγή.Δυστυχώς σου άρεσαν οι ερμηνείες(δεν ξέρω γιατί...) Αλλά υπόσχομαι να επανορθώσω στην επόμενη ταινία με ηθοποιούς εξίσου άθλιους με όλα τα άλλα ώστε να φέρω τον εγχώριο κινηματογράφο,όχι 50,αλλά 100 χρόνια πίσω!