Ο σκηνοθέτης που δακρύζει
Ψήφισε την ταινία
Για να ψηφίσεις την ταινία, πρέπει να συνδεθείς ή να εγγραφείς (δωρεάν).
Η ταινία ψηφίστηκε από 30 επισκέπτες με βαθμολογία 1,45 (για τη βαθμολόγηση των ταινιών χρησιμοποιήθηκε ο αλγόριθμος Bayesian, τον οποίο εφαρμόζει και η Internet Movie Database).
Η ταινία ψηφίστηκε από 30 επισκέπτες με βαθμολογία 1,45 (για τη βαθμολόγηση των ταινιών χρησιμοποιήθηκε ο αλγόριθμος Bayesian, τον οποίο εφαρμόζει και η Internet Movie Database).
Φωτογραφικό υλικό
Ο σκηνοθέτης που δακρύζει Αναλυτικά στοιχεία ταινίας
Γενικά στοιχεία
- Χώρα:
- ΕΛΛΑΔΑ
- Είδος:
- Μυθοπλασία
- Έτος:
- 2005
Τεχνικά στοιχεία
- Format:
- ΗΙ 8
- Χρώμα:
- Χρώμα
- Διάρκεια:
- 6' 52''
- Ήχος:
- Mono
Συντελεστές
- Σκηνοθέτης:
- Σπύρος Δοδόπουλος
- Παραγωγός:
- Σπύρος Δοδόπουλος, Slow motion productions
- Σενάριο:
- Φώτης και Σπύρος Δοδόπουλος
- Διεύθυνση Φωτογραφίας:
- Σπύρος Δοδόπουλος
- Μουσική:
- (-)
- Ηχοληψία:
- Σπύρος Δοδόπουλος
- Μοντάζ:
- Σπύρος Δοδόπουλος
- Σκηνικά:
- (-)
- Κοστούμια:
- (-)
- Ηθοποιοί:
- Φώτης Δοδόπουλος
Περίληψη
Ο "Σκηνοθέτης που δακρύζει " είναι μια φιγούρα οικεία σε όλους. Είναι ίσως το πρότυπο του δημιουργού. Ο " Σκηνοθέτης που δακρύζει " είναι αυτός που προσπαθεί να συλλάβει το άπιαστο. Με βαρύ φορτίο τις ενοχές του , οραματίζεται το καινούργιο και το αναζητά παντού. Ο " Σκηνοθέτης που δακρύζει " είναι ο ποιητής, ο άνθρωπος που αγωνίζεται έναν Α-ΝΟΗΤΟ αγώνα.
Σκεπτικό - Σχόλια
Υπάρχει ένας συγκεκριμένος τρόπος καλλιτεχνικής δημιουργίας κι έκφρασης που έχει γίνει μέρος της κινηματογραφικής μας παράδοσης κι έχει περάσει ακόμη και σε αυτούς που εμφανίζονται να τον απορρίπτουν. Ο «Σκηνοθέτης που δακρύζει» αποτελεί έναν προβληματισμό για τα παραπάνω και μια μάλλον παράδοξη ταινία.
Φωτογραφίες από τα γυρίσματα της ταινίας
Βιογραφικό σκηνοθέτη Σπύρος Δοδόπουλος
Ημερομηνία γέννησης: 25 Μαΐου 1970
Τόπος γέννησης : Θεσσαλονίκη
Σπουδές : - Πτυχίο Φιλοσοφικής Σχολής (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - 1993)
- Αρχές Κινηματογραφικής Παραγωγής (Κέντρο Νεότητας Δήμου Νεάπολης - 1997)
Φιλμογραφία
"Ένα τηλεφώνημα… " (1999, 11΄30΄΄)
"Και όλα για την Εύα..." (2000-2, 8΄30΄΄)
"Η Ιστορία της Άννας " (2001, 26΄30΄΄)
"Χορογραφίες " (2003, 12΄)
"Μάρθα " (2005, 25΄)
"Ο Σκηνοθέτης που δακρύζει " (2005, 6΄52΄΄)
Τόπος γέννησης : Θεσσαλονίκη
Σπουδές : - Πτυχίο Φιλοσοφικής Σχολής (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - 1993)
- Αρχές Κινηματογραφικής Παραγωγής (Κέντρο Νεότητας Δήμου Νεάπολης - 1997)
Φιλμογραφία
"Ένα τηλεφώνημα… " (1999, 11΄30΄΄)
"Και όλα για την Εύα..." (2000-2, 8΄30΄΄)
"Η Ιστορία της Άννας " (2001, 26΄30΄΄)
"Χορογραφίες " (2003, 12΄)
"Μάρθα " (2005, 25΄)
"Ο Σκηνοθέτης που δακρύζει " (2005, 6΄52΄΄)
Σχόλια επισκεπτών
από το νεότερο από το παλιότεροΓια να δημοσιεύσεις τα σχόλιά σου, πρέπει να συνδεθείς ή να εγγραφείς (δωρεάν).
31/8/2013 3:08:22 μμ
avrterzopoulos@gmail.com
Συγχαρητήρια για την προσπάθεια. Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως η αναζήτηση των όσων ψάχνει ο καθένας από εμάς δεν σταματάει ποτέ.
31/8/2013 3:08:21 μμ
avrterzopoulos@gmail.com
Συγχαρητήρια για την προσπάθεια. Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως η αναζήτηση των όσων ψάχνει ο καθένας από εμάς δεν σταματάει ποτέ.
10/5/2008 1:47:59 μμ
kyrouapostolos@hotmail.com
Τί ηθελε να πεί ο ποιητής??????????????????????????????????
14/11/2007 9:41:44 πμ
ishor@cursed.gr
Den exw logia...
16/10/2007 12:38:48 μμ
eliasvouno@yahoo.com
para polly kalo..
14/3/2007 10:33:33 πμ
gdanagan@yahoo.com
noooooooooooway!!!!!!!!!
3/3/2007 2:19:13 μμ
anapodo8@mail.gr
FILOI TOU FESTIVAL ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ! ΔΕ ΜΟΥ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΙΑ ΑΠ ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΩ ΣΤΟ...ΘΑΝΑΤΟ Eytyxws pou yparxoun kai ta sxolia twn viewers kai gelaei ligo to xeilaki mas...Kata ta alla mavro dakry...Krima Απο τις ταινίες που το κλάμα ...μεταφέρεται και στον θεατή του! Αυτιστικά Godardικό. kanena noima, kamia ousia.. lupamai... Μια πειραματική κατασκευή που "βούλιαξε" από το βάρος, όπως λέει κι ο δημιουργός, του Α-ΝΟΗΤΟΥ αγώνα. Απο τα πολλά δάκρυα, χάθηκε το όραμα... Φτάνει. ET GO HOME!
28/2/2007 10:49:09 πμ
papsta70@yahoo.gr
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ! ΔΕ ΜΟΥ ΜΕΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΙΑ ΑΠ ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΩ ΣΤΟ...ΘΑΝΑΤΟ
5/2/2007 1:03:21 πμ
mariap_80@hotmail.com
Eytyxws pou yparxoun kai ta sxolia twn viewers kai gelaei ligo to xeilaki mas...Kata ta alla mavro dakry...Krima
2/2/2007 9:15:24 μμ
anapodo8@mail.gr
To felizol παιδια, ΤΟ FELIZOL....!
12/12/2006
anapodo8@mail.gr
????????????????????????????????????????????????????????????????????
3/12/2006 3:27:30 μμ
yiazaf@hotmail.com
...και του μένει, δια παντός!
...Ευτυχείτε
...Ευτυχείτε
3/12/2006 2:46:14 μμ
yiazaf@hotmail.com
Απο τις ταινίες που το κλάμα ...μεταφέρεται και στον θεατή του!
25/11/2006 2:18:03 μμ
litridis@yahoo.gr
αλλα το αρνητικο αυτης της ταινιας ειναι οτι δεν δινει στοιχεια στον θεατη για να φανταστει, να σκεφτει, να αναπτηξει την ιδεα της ταινιας.πραγματικα δεν την καταλαβα απλα μου αρεσε
25/11/2006 2:11:31 μμ
litridis@yahoo.gr
μαλλον δεν μπηκατε σο σκεπτικο της ταινιας.υπερβολικα συναισθηματικα φορτισμενη ταινια.μου αρεσε
22/11/2006 8:29:38 μμ
gounaridis40@hotmail.com
ME TA ARNHTIKA SXOLIA POLON DEN BOITHAME KANENAN. OI TENIES MIKRES OI MEGALES EINAI ERGA TEXNHS.SPOUDAI H' OXI.KATANOHTA H' MH KATANOHTA.AKSIZOUN SIXARITIRIA MONO KAI MONO POU TO GURISE KAI BRIKE TO THAROS NA TO STEILI GIA NA EKTETHEI STIN KRISI OLWN.
KALH SYNEXEIA.
KALH SYNEXEIA.
4/11/2006 12:22:41 μμ
criscreations1@yahoo.gr
Ένα μπράβο στην ταινία αυτή.
Αξίζει περισσότερο από το να μπεις με μέσο σε έναν διαγωνισμό όπως το Digitalwave της ξεφτίλας
Αξίζει περισσότερο από το να μπεις με μέσο σε έναν διαγωνισμό όπως το Digitalwave της ξεφτίλας
29/10/2006 11:44:32 πμ
ggia@freemail.gr
Κρίμα το χρόνο που αφιέρωσα για να δω την ταινία αυτή.
25/10/2006 11:11:03 μμ
silence_158@yahoo.gr
ET GO HOME!
10/10/2006 4:38:32 πμ
p.d.fincher@gmail.com
Αυτιστικά Godardικό.
22/9/2006 12:58:09 μμ
perdikofryda@yahoo.gr
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΣΠΥΡΟ!
22/9/2006 12:57:07 μμ
perdikofryda@yahoo.gr
ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ - ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. Ε! ΠΑΙΔΙΑ!... ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ:
ΟΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΤΑΙΝΙΑΚΙ ΚΑΙ,
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙ' ΑΥΤΟ!
ΟΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΤΑΙΝΙΑΚΙ ΚΑΙ,
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙ' ΑΥΤΟ!
9/9/2006 12:48:00 πμ
egypt@pathfinder.gr
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΤΑΙΝΙΑ, ΟΣΟ ΠΑΤΑΤΑ ΚΙ ΑΝ ΒΓΕΙ,. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ
ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ή ΕΣΤΩ ΙΔΕΑΣ, ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΧΥΜΑ, ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΝ ΘΕΑΤΗ
ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ
ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ, Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ή ΕΣΤΩ ΙΔΕΑΣ, ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΛΑ ΧΥΜΑ, ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΟΝ ΘΕΑΤΗ
28/6/2006 3:39:14 μμ
alex@ordino.gr
?
8/6/2006 8:18:39 μμ
ideologikos@hotmail.com
FILOI TOU FESTIVAL
DEN EIPA NA KANETE OUTE PROKRIMATIKOUS ALLA OUTE KANENAN APOKLISMO
APLA ANAFERA POS EINAI KRIMA ......KATHARA PROSOPIKH APOPSH POU NOMIZO POS EXO TO DIKAIOMA NA THN EKFRASO
DEN MOU ARESE KAI TO EIPA .....APLA...
AYTA.......
DEN EIPA NA KANETE OUTE PROKRIMATIKOUS ALLA OUTE KANENAN APOKLISMO
APLA ANAFERA POS EINAI KRIMA ......KATHARA PROSOPIKH APOPSH POU NOMIZO POS EXO TO DIKAIOMA NA THN EKFRASO
DEN MOU ARESE KAI TO EIPA .....APLA...
AYTA.......
30/5/2006 2:02:04 πμ
festival@bigbang.gr
Δεν είναι κρίμα ούτε η τόση ενέργεια, ούτε οι τόσες ώρες, ούτε ο χώρος στό internet. To bigbang δεν κάνει προκριματικούς ελέγχους για την ένταξη των ταινιών. Ο υποκειμενισμός και η αξιολόγηση είναι προσωπική υπόθεση του καθενός και είναι ιστορική αλήθεια οτι η προκριματικές διαδικασίες έχουν κάνει μεγάλα σφάλματα στά διάφορα φεστιβάλ. Εξ΄ άλλου, όπως και στόν κινηματογράφο, έτσι κι εδώ μπορείς αν θέλεις να σταματήσεις την ταινία.
Το bigbang δημιουργήθηκε για να είναι ένα όντως ελεύθερο βήμα στήν τέχνη της μικρού μήκους ταινίας.
Από το bigbang.
K.X
Το bigbang δημιουργήθηκε για να είναι ένα όντως ελεύθερο βήμα στήν τέχνη της μικρού μήκους ταινίας.
Από το bigbang.
K.X
29/5/2006 2:11:10 πμ
ideologikos@hotmail.com
6' 52'' ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ !!!
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ Η ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ «ΔΙΑΝΟΙΑ» ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ???
ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ???
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΣΕ ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣ ???
ΚΡΙΜΑ …… ΤΟΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ , ΩΡΕΣ, ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ «ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ»
ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ Η ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ «ΔΙΑΝΟΙΑ» ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ???
ΔΗΛΑΔΗ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ???
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΣΕ ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣ ???
ΚΡΙΜΑ …… ΤΟΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ , ΩΡΕΣ, ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ «ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ»
4/5/2006 8:26:48 μμ
spyrosdod@mailbox.gr
Καιρό τώρα προσπαθώ να τον πιάσω.Την προηγούμενη φορά που είχα πετύχει κάπου αυτόν τον "Σκηνοθέτη που δακρύζει", μου ξέφυγε. Όποιος ξέρει που βρίσκεται να με ενημερώσει. Το επάγγελμά μου είναι να δέρνω σκηνοθέτες...
17/4/2006 10:15:24 πμ
shadows@panafonet.gr
που ειναι η μυθοπλασια?που ειναι το νοημα,ο πειραματισμος?
ΟΕΟ?
ΟΕΟ?
6/4/2006 10:46:09 πμ
simelaki@hotmail.com
Ο.Κ μου άρεσε, χρώμα, εικόνα κια φυσικό περιβάλλον. Τώρα βαίβεα αν δεν ήξερα από τον τίτλο ότι ο κύριος είναι "δημιουργός" και αναζητά απεγνωσμένα καινούργιες φόρμες δεν θα καταλάβαινα, τι κάνει, που πάει και γιατί.
3/4/2006 6:19:47 μμ
sofikitis@gmail.com
an katalava kala o skinothetis katanalwnei oli tin energeia kai ton politimo xrono ton 7 leptwn se keimena ta opoia prospathoun na mas entaksoun stin atmosfaira tis tainias...distixws gia m'ena den mporesa na diakrinw auti tin eswteriki anazitisi opws ipostirizei. Episis, otan asxoleise me eikona oi lekseis exun deutereuonta rolo.prepei oi eikona na ipostirizei tis lekseis...otan simvei to antistrofo, apla to ergo exei apotyxei...sygnwmi.
22/3/2006 8:04:52 μμ
talaipwria@yahoo.gr
kanena noima, kamia ousia.. lupamai...
22/3/2006 5:19:55 μμ
madarakis@mail.gr
Για να συνοψίσω το σενάριο μήπως και δε κατάλαβα καλά…
Σκηνή 1: Ένας ηλικιωμένος περπατά στα χωράφια.
Σκηνή 2: Ο ηλικιωμένος κάθεται στη βεράντα του σπιτιού του, φορά μια θεατρική μάσκα, κάτι κάνει με τα χέρια του και κλαίει
ΤΕΛΟΣ!
X-TRA: Οι κομμένες σκηνές!!!
Κομμένη σκηνή 1: Ο ηλικιωμένος σηκώνει ένα κομμάτι μεγάλο φελιζόλ που μοιάζει με πέτρα και περπατά «μεθυσμένα». (εκτός σεναρίου) Του γλιστρά από τα χέρια, γελά και ζητά από τον εικονολήπτη να το κόψει.
ΤΕΛΟΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
… … ..
Προσωπικά… ούτε πειραματικό βρήκα πουθενά ούτε τίποτα! Γιατί ακόμα και στα πειραματικά μπορεί να λείπει η δράση όμως υπάρχει έστω μια ιδέα που ΦΑΙΝΕΤΑΙ. Ακόμα και στη περίπτωση του «Ο ύπνος του Άντι Γουόρχολ» που κινηματογραφεί έναν άνθρωπο που κοιμάται επί 8 ώρες βρίσκει κανείς περισσότερο νόημα, αν όχι κοιμάται με τους υπολοίπους θεατές - χωρίς παρεξήγηση….
Ωστόσο με προβληματίζει η ιδιότητα του πραγματικού σκηνοθέτη της ταινίας. (Πτυχίο Φιλοσοφικής Σχολής (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - 1993) και με οδηγεί σε δύο εκδοχές:
Πρώτη εκδοχή: Ο σκηνοθέτης ήθελε να μας παρακινήσει σε σκέψεις. Να δημιουργήσει νοητικό έργο από συνειρμητικούς κύκλους που πηγάζουν από το «α-νόητο», δηλαδή της ταινίας του!
Δεύτερη εκδοχή: Ο σκηνοθέτης είχε το καημό να γίνει ηθοποιός και να προβάλει το πρόσωπο του έστω και από τα ιστο-καλώδια όσο πιο γρήγορα γίνεται. Για αυτό το λόγο άλλωστε έχει προσθέσει και τη συγκλονιστική κομμένη σκηνή μέσα από το X-TRAS του.
Πάντως ας μας δώσει μια απάντηση…
Το ξέρουμε πως διαβάζει αυτές τις αράδες και γελά, σε αντίθεση με εμάς τους πρωτόγονους κατόχους PSTN!
Σκηνή 1: Ένας ηλικιωμένος περπατά στα χωράφια.
Σκηνή 2: Ο ηλικιωμένος κάθεται στη βεράντα του σπιτιού του, φορά μια θεατρική μάσκα, κάτι κάνει με τα χέρια του και κλαίει
ΤΕΛΟΣ!
X-TRA: Οι κομμένες σκηνές!!!
Κομμένη σκηνή 1: Ο ηλικιωμένος σηκώνει ένα κομμάτι μεγάλο φελιζόλ που μοιάζει με πέτρα και περπατά «μεθυσμένα». (εκτός σεναρίου) Του γλιστρά από τα χέρια, γελά και ζητά από τον εικονολήπτη να το κόψει.
ΤΕΛΟΣ ΤΑΙΝΙΑΣ
… … ..
Προσωπικά… ούτε πειραματικό βρήκα πουθενά ούτε τίποτα! Γιατί ακόμα και στα πειραματικά μπορεί να λείπει η δράση όμως υπάρχει έστω μια ιδέα που ΦΑΙΝΕΤΑΙ. Ακόμα και στη περίπτωση του «Ο ύπνος του Άντι Γουόρχολ» που κινηματογραφεί έναν άνθρωπο που κοιμάται επί 8 ώρες βρίσκει κανείς περισσότερο νόημα, αν όχι κοιμάται με τους υπολοίπους θεατές - χωρίς παρεξήγηση….
Ωστόσο με προβληματίζει η ιδιότητα του πραγματικού σκηνοθέτη της ταινίας. (Πτυχίο Φιλοσοφικής Σχολής (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - 1993) και με οδηγεί σε δύο εκδοχές:
Πρώτη εκδοχή: Ο σκηνοθέτης ήθελε να μας παρακινήσει σε σκέψεις. Να δημιουργήσει νοητικό έργο από συνειρμητικούς κύκλους που πηγάζουν από το «α-νόητο», δηλαδή της ταινίας του!
Δεύτερη εκδοχή: Ο σκηνοθέτης είχε το καημό να γίνει ηθοποιός και να προβάλει το πρόσωπο του έστω και από τα ιστο-καλώδια όσο πιο γρήγορα γίνεται. Για αυτό το λόγο άλλωστε έχει προσθέσει και τη συγκλονιστική κομμένη σκηνή μέσα από το X-TRAS του.
Πάντως ας μας δώσει μια απάντηση…
Το ξέρουμε πως διαβάζει αυτές τις αράδες και γελά, σε αντίθεση με εμάς τους πρωτόγονους κατόχους PSTN!
21/3/2006 1:22:33 μμ
thanasis@yahoo.gr
Μια πειραματική κατασκευή που "βούλιαξε" από το βάρος, όπως λέει κι ο δημιουργός, του Α-ΝΟΗΤΟΥ αγώνα. Απο τα πολλά δάκρυα, χάθηκε το όραμα... Φτάνει.
21/3/2006 1:03:29 μμ
mariakeh@in.gr
H anazitisi tis dimioyrgias einai kati poli diskolo. H tainia prospa8ei na dosei ayto to sines8ima alla 8elei kaliteri doyleia sto stisimo kai stin kataskevi.
20/3/2006 11:59:49 πμ
perdikofryda@yahoo.gr
ΚΑΛΟΣ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ!!!... ΑΛΛΑ, ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ (ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΕ & ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ), ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΞΕΘΕΩΣΑΤΕ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ... ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΠΙΟ... ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ - ΤΟ OFF ΤΕΛΟΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ -