Όλα τα σχόλια των ταινιών

Όλα τα σχόλια των ταινιών από το πιο πρόσφατο.

The solar system waltz

31/3/2006 10:36:07 πμ

simelaki@hotmail.com

Μου άρεσε. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσες πληροφορίες; παρ όλα αυτά ήταν πολύ ωραία ιδέα.

go to

31/3/2006 10:15:50 πμ

simelaki@hotmail.com

Λυπάμαι δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι που δεν κατάλαβα. Go to. Που; Αισθητικά μου άρεσε. Είναι σαν να βλέπεις έναν πίνακα να σου αρέσουν η χρωματισμοί, η εικόνα όμως να μην καταλαβαίνεις το περιεχόμενο.

Game of life

30/3/2006 8:31:50 μμ

mariap_80@hotmail.com

kalo...tha mporouses na to emploutiseis ligo perissotero visually kai na prosexeis ton rythmo.epishs gia na mhn xehniomaste to anhsyxia grafetai etsi kai oxi etsi...(anysyxia)
masquerade

miss you Francis

30/3/2006 8:24:24 μμ

mariap_80@hotmail.com

kalo..mou aresan ta xrwmata kai h koryfwsh....
masquerade

Imperial Soul

30/3/2006 8:20:25 μμ

mariap_80@hotmail.com

aprosdokhta kalo.ta logotypa tha htan kalytero na peritevoun...
kai eipame e?to Idrysh grafetai me I, mh to xehname!
masquerade

Wat a sin a no

30/3/2006 8:13:46 μμ

mariap_80@hotmail.com

apotyxhmenh mixh eikonwn kai apotyxhmenh h syndesh me to tragoudaki.
i just wanted to shoot myself...
kai exw kai allh mia aporia:tosa ptyxia,toses spoudes alla to Idrysh me Y!evge...
masquerade

Unsuspected Time

30/3/2006 7:59:36 μμ

mariap_80@hotmail.com

give me a good reason to vote and comment on that....
masquerade

Χαμηλές πτήσεις

30/3/2006 7:52:57 μμ

mariap_80@hotmail.com

metrio
masquerade

Αγελαδίτσα

30/3/2006 7:49:31 μμ

mariap_80@hotmail.com

kaloutsiko.oti prepei gia diafhmish galaktos.
masquerade

Μη μου τους κύκλους τάρατε.

30/3/2006 7:46:10 μμ

mariap_80@hotmail.com

poly kalo kai h mousikh enisxyei to senario.
keep it up
masquerade

Κουνούπι

30/3/2006 7:30:23 μμ

mariap_80@hotmail.com

artio texnika,exairetikh mousikh,kai hthikon didagma.eeettsssiii.to skhniko me thn mhxanh tha mporouse na paraleifthei.
masquerade

Προσωπείο

29/3/2006 10:22:18 πμ

pacegr@yahoo.com

Stamo, poli kali tainia pou mas deixnei tin aspromauvri zoi pou zoume. On your way to Holywood. O ithopeios me tin mpira isos o eponemenos Brad Pitt?...Dorian T.

The story of my life.

29/3/2006 8:49:49 πμ

emmanuelmavros@hotmail.com

An to thema ayto to girnages me ithopoious tha itan mia parapoli kali tainia. Tora desmeyomai na po kali tainia. H oli idea omos diabolika eksipni. Poli kala gia proti fora. Bravo paidia.

Imperial Soul

28/3/2006 9:01:48 μμ

doctormoutro@yahoo.com

Pistevw oti o dimiourgos mas taxidevei se ena cosmo xrwmatos kai mousikhs.Apeleftherwnei ta egw mas kai ta pistevw mas se mia allh diastash!!moy aresoun ta poulia pou taxidevoun...kai mou thymizei ton io H5N1 pou einai kai epikeros!mas thymizei oti h zwh einai wraia telika.BRAVO SON KALITEXNH!!!

θεός - εγώ- εσύ

28/3/2006 10:47:36 πμ

ssarikostas@protoncy.gr

agapame petro

Το ταξίδι που φοβάμαι.

28/3/2006 12:06:55 πμ

babouristheodor@yahoo.gr

xriazete tolmi na afigitis mia istoria se molis 3 lepta kai malista me ebestisia kai prototipia opos ekanes esy Giolanta. Soy euxomai na sunexizeis na tolmas kai na peiramatizese, simasia den exei o proorismos alla to taksidi kali sinekia!

Χαμένοι στήν διάβαση.

26/3/2006 11:02:27 πμ

andreasiii@mail.gr

Κακός ήχος, χάσματα μυθοπλασίας, ασύνδετα πλάνα και κακή υποκριτική συμπληρώνουν το σκηνικό μιας πολλυπρόσωπης παραγωγής

The best way

26/3/2006 10:19:29 πμ

ptrs_0@yahoo.gr

Αν η τέχνη είναι έκφραση και κατά συνέπεια λόγος τότε αγαπητέ "μιλήσατε" και όχι μόνο αυτό, αλλά τα είπατε... από ψυχής, με τέλεια άρθρωση στον κώδικα της εικόνας!

The story of my life.

26/3/2006 4:41:47 πμ

j_lahanis@yahoo.gr

poia daxtyla????? min mou peis stin skini me ton kanape!!!! den yparxoun alla daxtyla stin tainia afou ayth einai i monadiki gyrismeni apo emas! kai ENNOEITAI pws fainontai afou einai to xeri tou prwtagwnisti pou peftei nekro!!!!!!!!!!!!!

The best way

26/3/2006

batik27@mail.gr

αν πω οτι μου αρεσε θαμαι και ψευτης. Το βιβλιο του <ο ενας με το μαχαιρι>
ηταν καλυτερο. Ας γραφει. Πιο καλα

Χαμένοι στήν διάβαση.

25/3/2006 4:36:38 μμ

dreamlike_view@yahoo.gr

Είναι προγφανές ότι τα παιδιά από την Ευβοια την είδαν Fame Story και υποστηρίζουν τον "δικό τους"... Συμφωνώ απόλυτα με τον Madarakis, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η ταινία είναι κακή, απλώς μέτρια! Είχε λίγο πλάκα, αλλά μέχρι εκεί.

Χαμένοι στήν διάβαση.

25/3/2006 4:20:38 μμ

mariap_80@hotmail.com

synfwnw kai me tis dyo dhmosieyseis tou mr madarakis.me kalypse.eyxaristw.
masquerade

Προσωπείο

25/3/2006 4:13:55 μμ

mariap_80@hotmail.com

keep film-rocking cine-epitrope...!to proswpeio pio vary apo thn entropia...de mporw na dialexw...kathena kai h xarh tou...h kalyterh pou exw dei so far sto site though...
rantevou sto festival
masquerade

The story of my life.

25/3/2006 11:58:19 πμ

bterz@panafonet.gr

Fenonte ta daxtila re paidia!

Προσωπείο

25/3/2006 11:56:54 πμ

bterz@panafonet.gr

Poli kali idea, Oraia efarmogi tis silipsis, H tainia mou arese, tha diafoniso kai
edo me ton madarakis mia kai pisteuo oti ta plana toy sex einai pragmatika
apo ta korifaia tis tainias. H stigmi poy h kopela den afini ton erasti na vgali tin maska pragmatika apogeioni tin tainia! Tha mborousame na eixame isos ligo pio impresionistika plana alla kai etsi mia xara einai! Exoun apopsi,

Kali tixi sto epomeno vima paidia.

Χαμένοι στήν διάβαση.

25/3/2006 11:43:25 πμ

bterz@panafonet.gr

madarak afou gnorizis kai tin krisimi skini, pali kala! An rotisis ton filo soy
tha sou pei oti o pragmatikos gnostis den epidikniei kai den anaferete pote
stis gnosis toy, pataei pano se aytes kai proxoraei! Ayta gia ta biografika, kai ego axoloume 25 xronia me ton kinimatografo den ksero tin ilikia sou palaiotera ta evlepa allios tora ta vlepo allios. Oi skotines sinomosies poy psaxneis na vreis den me aforoun, oyte me endiaferoun, Ta exo varethi edo kai xronia. Epeidi omos edo den einai forum alla sxolia gia tis tenies, den tha ksanapantiso edo stis epithesis soy.
Kali tixi sta paidia gia tin tainia! Kali doulia. TELOS

Χαμένοι στήν διάβαση.

25/3/2006 8:01:57 πμ

madarakis@mail.gr

Καταρχήν εδώ συνοψίζουμε τις σκέψεις μας για τα φιλμάκια που βλέπουμε. Μερικοί επιλέγουνε να το κάνουνε ανώνυμα (που λέει ο λόγος..!) και άλλοι πάλι επώνυμα… Εγώ είμαι από τους δεύτερους για τον απλούστατο λόγο πως έχω άποψη, επενδύω σε ορθολογισμό και έχω μελετήσει πέντε δέκα πράγματα - σαφώς όχι δικά μου αλλά αποστάγματα ετών.

Με πραγματικό σεβασμό στον δημιουργό και με τις οποιεσδήποτε ιδιότητες που με διέπουν, οφείλω να γράφω εκτενέστερους σχολιασμούς εκθέτοντας και το «γιατί», με προσπάθεια αποφυγής προς λαϊκίστικους χαρακτηρισμούς και υποβάλλοντας βασικές παρατηρήσεις που πέφτουνε στην αντίληψη μου. Δηλαδή γνωστότατα λάθη που τα διαπιστώνει ο οποιοσδήποτε κατέχει συγκεκριμένες βασικές γνώσεις, σε συνδυασμό πάντα με προσωπική εκτίμηση.

Κατά τα άλλα αν κάποιος δεν γνωρίζει καν ορολογία όπως «ήρωας», «χαρακτήρας», «χωροχρόνος», «προπαρασκευή», «κρίσιμη σκηνή» κλπ λυπάμαι αλλά οι απαντήσεις αυτές δύνανται σε πολλούς - τόμους ολόκληρους και είναι αστείο να χωρά αμφισβήτηση ως προς την σύσταση και τη χρησιμότητα τους.

Δυστυχώς θεωρώ τραγικό το γεγονός να προσπαθούν «κάποιοι» να αλλοιώσουν τη πραγματική γνώμη του κοινού φοβούμενοι ίσως… τι; Ή μήπως αντίστροφα;

Δεν θα πω περισσότερα γιατί πράγματι δεν αξίζει. Αρκεί μια ανάλυση των mail address (account name / domain name!), των ημερομηνιών που γίνονται οι περισσότερες «αξιολογήσεις», της ώρας(!), μετά από τι «είδους» δημοσίευση, των «ιδιαίτερων» λέξεων που επαναλαμβάνονται (ασυνείδητα πάντα), το συγκεκριμένο εκφραστικό ύφος και τέλος για το αν υπάρχουνε κριτικές τους και για άλλες ταινίες για να επιβεβαιωθεί στο τέλος και ο πραγματικός λόγος όπου: ;-)

Τέτοιου είδους προσωπικές επιθέσεις και σοφίσματα με αφήνουνε παντελώς αδιάφορο. Και ο μόνος λόγος που απαντώ πολυεπίπεδα είναι για να κλείσω πονηρά το μάτι και να «καταλάβουν» πως ο οποιοσδήποτε σχολιασμός μου γράφτηκε όχι για να κατέβει ο Κολοκοτρώνης από το άλογο του τηλεκριτικού, αλλά για να θέσει υπό σκέψη τους δημιουργούς και να γίνουνε ακόμα καλύτεροι αν φυσικά το επιθυμούν και είναι διατεθειμένοι να δουλέψουνε πολύ σκληρά ως πρέπει σε αυτόν τον χώρο!

Και για επίλογο μια συμβουλή που άκουσα από έναν φίλο τώρα τελευταία:

«Η πίστη σε αντίθεση με την ικανότητα δεν χρειάζεται επιβεβαίωση.»

Αυτά!

Χαμένοι στήν διάβαση.

24/3/2006 6:55:51 μμ

bterz@panafonet.gr

madarakis exases ton mpousoula!! Den katalavenoume ton iroa??????
Iroas itan o Kolokotronis megale. hthographika epikentrononte alou? Malon
psakse allou! Ti tin thes tin kritiki afou se xalaei. Tha moy pis tin apopsi mas leme, sosto kai auto!
LIPON
Mprabo paides!!!!! Ego to eyxaristithika! Poli gelio, Paneksipno!
Ego sas vrika demenous, sfixti tainia, me polla kala stoixeia se ola ta epipeda!
Eyge!

Οι γάμοι του Σίβα

24/3/2006 2:32:07 μμ

akartsiotis@gbc.gr

Η πιο ωραία δουλειά του bigbang (μέχρι τώρα), κατά την άποψη μου. Απλό, λιτό, περιεκτικό και κυρίως πνευματώδες, ωστόσο και λαογραφικό.

Χαμένοι στήν διάβαση.

24/3/2006 1:29:34 μμ

tako99@pathfinder.gr

Εξαιρετική δουλεία μάγκες! Απόλυτη αρμονία σουρεαλισμού και ρεαλισμού μέσα σε μια ατμόσφαιρα ευφυέστατου χιούμορ. Αληθινοί χαρακτήρες με άψογες ερμηνείες, Διαφωνώ κάθετα με τον madarakis ο οποίος προφανώς θέλει αναλυτική εξήγηση για το παν σε στιλ καθημερινής σαπουνόπερας ευτυχώς που δεν είναι κριτικός ο άνθρωπος αλλά πάλι αν ήταν θα είχε και άλλη άποψη. Το μέγεθος της ανάλυσης του
πάντως δείχνει και την επιτυχία της ταινίας. Περιμένουμε το επόμενο βήμα ρε μάγκες. Μινιμαλισμος σημαίνει αρετή! Στα τοπ ταινιακια που έχω δει επίσης!

The knights

24/3/2006 12:54:26 μμ

madix76@yahoo.gr

Εξαιρετικό 3D, ερασιτεχνικά ασχολήστε είπατε; :)

The knights

24/3/2006 10:39:06 πμ

bmvsprods@hotmail.com

Επιτέλους και κάτι γαμάτο από αυτή τη χώρα! Απόδειξη ότι δεν χρειάζονται τα budget του Hollywood για να βγει κάτι αξιόλογο και όσοι το ισχυρίζονται, απλά δικαιολογούν την αδυναμία τους να σκεφτούν κάτι ωραίο και διαφορετικό. Συγχαρητήρια.

θεός - εγώ- εσύ

23/3/2006 11:30:13 μμ

madarakis@mail.gr

Σύνοψη Video Art:
Ένα χέρι – ούτε καν καλά σχηματισμένο – σε γροθιά. Ανοίγει, κλείνει, ξανανοίγει…
Εικόνα Solarize / Pastel, και φόντο (bluebox) διάφορες εξαιρετικά μονότονες εικόνες που ξεχωρίζουν από το πολύ 3 (εντονότερες) «γραμμές»…
Κάτω δεξιά σε 2 διαφορετικά κουτιά μια λιλιπούτεια κοπέλα ανοιγοκλείνει χέρια-πόδια, κάπου κοντινό να μας χαμογελά, και στο άλλο κουτί διάφορες εικόνες.
BMG μια απλοϊκή μουσική και με «στίχους» εξαιρετικά ξεπερασμένους κατά λέξη που στις μέρες μας παραπέμπουνε σε σοκολάτα (εγώ, εσύ, σύμπαν, θεός…)

Συμπέρασμα: Πολύ καλή ιδέα, λάθος τεχνική όσο αφορά την επεξεργασία της εικόνας (το ταράξατε αυτό το gamma, λάθος κοντραστ, λάθος γραμματοσειρά και χρώμα) ΑΛΛΑ νομίζω πως θα το «σώζατε» αν επιλέγατε να το συνοψίσετε μέσα σε πολύ τρία λεπτά και όχι ΕΦΤΑ!

Δηλαδή: Εξαιρετικά κουραστικό, ξεπερασμένη κεντρική ιδέα και μου πονέσανε και τα μάτια!

Κατά τα άλλα μια πολύ καλή προσπάθεια και είμαι σίγουρος πως το επόμενο θα είναι καλύτερο!

Προσωπείο

23/3/2006 11:28:38 μμ

madarakis@mail.gr

Μέχρι στιγμής (23/3/06) τη θεωρώ μια από τις ωραιότερες «ερασιτεχνικές» ταινίες μικρού μήκους που έχω δει, με ξεκάθαρο νόημα, άριστη μουσική επένδυση και με ισορροπημένο σενάριο. Μια ταινία που μπορείς να τη δεις ξανά και ξανά, που δεν έχει λόγια και διακρίνεται για το πάθος και την ένταση του δημιουργού.

Αναμφίβολα το θέμα της είναι πέρα για πέρα διαχρονικό ενώ δε λείπουνε και τα πολλαπλά επίπεδα που τη κάνουνε προσιτή για δεύτερη και τρίτη προβολή…

Ελάχιστες παρατηρήσεις για τον σκηνοθέτη (η προσωπική μου άποψη πάντα):

1) Το πλάνο στην αρχή με το συναγερμό κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να απουσιάζει γιατί παραπέμπει και οριοθετεί τον χρόνο σου στη σύγχρονη εποχή. Καταλαβαίνω πως λειτουργεί συμβολικά όμως μπορεί να αντικατασταθεί από κάτι άλλο, ίσως περισσότερο ανθρώπινο. Άλλωστε ο χρόνος ως «σύγχρονη εποχή» δεν διαφαίνεται πουθενά αλλού τόσο ξεκάθαρα στη ταινία σου. Ή κάτι διαφορετικό, αν θεωρήσουμε πως ο κεντρικός ήρωας γεννήθηκε στη σύγχρονη εποχή, κατά την πορεία θα έπρεπε να μεταβαίνει στο μέλλον…
2) Τα πλάνα «έρωτα» μου φάνηκαν λίγο αστεία και με υπερβολή γράφω πως με κούρασαν. Πιστεύω πως αν γυρίζονταν από διαφορετική γωνία λήψης το καθένα, δεν θα χάνονταν το νόημα αλλά θα ήτανε περισσότερο ξεκούραστα.
3) Απογοητεύτηκα που δεν είδα το κύκλο της «στρατολόγησης» ή του «προσηλυτισμού». Είμαι σίγουρος πως θα είχε εξίσου θαυμάσιο αποτέλεσμα.

Προσωπείο

23/3/2006 9:19:16 μμ

kostasgeo2@yahoo.com

POLI FTOXO DISTIXOS TIPOTA KAINURGIO, MONTAZ KAI FOTOGRAFIA ADIAFORA. I MUSIKI DE VOITHISE PRAGMATIKA.

Χαμένοι στήν διάβαση.

23/3/2006 3:14:19 μμ

psdi@intracom.gr

Η ταινεία είναι πάρα πολύ καλή. Παρόλο που η διάρκεια είναι λίγη, τα μυνήματα είναι πολλά και έντονα. Η ερμηνεία όλων των ηθοποιών είναι φανταστική, ξεχωρίζοντας απ'όλους τον Κύριο Τερζάκη. Μπράβο παιδιά.
!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΓΡΗΓΟΡΗ!!!!

Προσωπείο

22/3/2006 8:24:36 μμ

talaipwria@yahoo.gr

pragmatika polu polu kalo... sugxaritiria stous dimiourgous...!

Χαμένοι στήν διάβαση.

22/3/2006 8:16:25 μμ

talaipwria@yahoo.gr

sumfwnw me ton prolalusanta madarakis. h dihghsh olhs tis istorias apo ena proswpo, xvris na sunodeuetai apo eikones fusika, den einai anagki na ginei tainia. tha mporouse na bgei radiofwniko sketsaki. kali prospatheia genika alla....

Ο σκηνοθέτης που δακρύζει.

22/3/2006 8:04:52 μμ

talaipwria@yahoo.gr

kanena noima, kamia ousia.. lupamai...

Προσωπείο

22/3/2006 5:33:54 μμ

alexnikols@yahoo.gr

αξιόλογος συμβολισμός της απλής καθημερινότητας, πλούσιας σε συμβιβασμούς, η οποία δεν επιτρέπει την ανάπτυξη ουσιαστικής "ατομικής'' προσωπικότητας, αντίθετα μας θέλει όλους να βαδίζουμε τυφλά προς μια κατεύθυνση. εξαιρετικά επιτυχής η προσαρμογη του unforgiven ως soundtrack

Ο σκηνοθέτης που δακρύζει.

22/3/2006 5:19:55 μμ

madarakis@mail.gr

Για να συνοψίσω το σενάριο μήπως και δε κατάλαβα καλά…

Σκηνή 1: Ένας ηλικιωμένος περπατά στα χωράφια.
Σκηνή 2: Ο ηλικιωμένος κάθεται στη βεράντα του σπιτιού του, φορά μια θεατρική μάσκα, κάτι κάνει με τα χέρια του και κλαίει

ΤΕΛΟΣ!

X-TRA: Οι κομμένες σκηνές!!!

Κομμένη σκηνή 1: Ο ηλικιωμένος σηκώνει ένα κομμάτι μεγάλο φελιζόλ που μοιάζει με πέτρα και περπατά «μεθυσμένα». (εκτός σεναρίου) Του γλιστρά από τα χέρια, γελά και ζητά από τον εικονολήπτη να το κόψει.

ΤΕΛΟΣ ΤΑΙΝΙΑΣ

… … ..
Προσωπικά… ούτε πειραματικό βρήκα πουθενά ούτε τίποτα! Γιατί ακόμα και στα πειραματικά μπορεί να λείπει η δράση όμως υπάρχει έστω μια ιδέα που ΦΑΙΝΕΤΑΙ. Ακόμα και στη περίπτωση του «Ο ύπνος του Άντι Γουόρχολ» που κινηματογραφεί έναν άνθρωπο που κοιμάται επί 8 ώρες βρίσκει κανείς περισσότερο νόημα, αν όχι κοιμάται με τους υπολοίπους θεατές - χωρίς παρεξήγηση….

Ωστόσο με προβληματίζει η ιδιότητα του πραγματικού σκηνοθέτη της ταινίας. (Πτυχίο Φιλοσοφικής Σχολής (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - 1993) και με οδηγεί σε δύο εκδοχές:

Πρώτη εκδοχή: Ο σκηνοθέτης ήθελε να μας παρακινήσει σε σκέψεις. Να δημιουργήσει νοητικό έργο από συνειρμητικούς κύκλους που πηγάζουν από το «α-νόητο», δηλαδή της ταινίας του!

Δεύτερη εκδοχή: Ο σκηνοθέτης είχε το καημό να γίνει ηθοποιός και να προβάλει το πρόσωπο του έστω και από τα ιστο-καλώδια όσο πιο γρήγορα γίνεται. Για αυτό το λόγο άλλωστε έχει προσθέσει και τη συγκλονιστική κομμένη σκηνή μέσα από το X-TRAS του.

Πάντως ας μας δώσει μια απάντηση…

Το ξέρουμε πως διαβάζει αυτές τις αράδες και γελά, σε αντίθεση με εμάς τους πρωτόγονους κατόχους PSTN!

Χαμένοι στήν διάβαση.

22/3/2006 4:16:36 μμ

madarakis@mail.gr

Αναμφίβολα μια ταινία μικρού μήκους που με προβλημάτισε εξαιτίας των αντιφάσεων μεταξύ σεναρίου, σκηνοθεσίας και ερμηνειών…

Μου δόθηκε η εντύπωση πως… ο καθένας ήθελε να εξυπηρετήσει το σκοπό του και μόνο. Λειτούργησαν μεμονωμένα και όχι ως σύνολο, και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο σε αδυναμία του σκηνοθέτη που δεν έδωσε βάση στον συντονιστικό του ρόλο.

Οι ηθοποιοί μου έδωσαν την εντύπωση «γλαστρών», εμπνευσμένοι από αμερικάνικες νεανικές ταινίες τύπου “beverly” ενώ δε ο τελευταίος ο αστυνομικός, σαν από επεισόδιο του «Α.Μ.Α.Ν.»
Οι δύο φίλοι, της πρώτης σκηνής, υποτίθεται πως είναι από Εύβοια και όσο μάλλον από μια μικρή πόλη της Εύβοιας, με χαρακτηριστικότατες αντιλήψεις τύπου κλισέ για την Αθήνα (=μεγαλούπολη, ευκαιρίες, πολλές γυναίκες, ξενέρωτες γυναίκες) που όμως ηθογραφικά επικεντρώνονται αλλού…
Ωστόσο στη πρώτη σκηνή επιλέχτηκε ένας πολύ όμορφος και γραφικός χώρος μιας παραλίας, με τον φίλο του ήρωα ντυμένο στη τρίχα να ξαπλώνει στη καρέκλα του απολαμβάνοντας το φρέντο καθώς ο δε φίλος του σκάει μύτη με ένα διθέσιο κάμπριο(!) και ένα χαρακτηριστικό «αμερικάνικο» χαμόγελο. Και μόλις που κάθεται αρχίζει ένας παρορμητικός καταιγισμός από πάρλα και έντονες κινήσεις – σαν σκηνή σύγκρουσης μεταξύ δύο απόψεων – που όμως καταντά κουραστικός και στο τέλος εξαιτίας βασικών (αν όχι πρωταρχικών!) ελλείψεων του σεναρίου χωρίς κανένα νόημα. Δηλαδή δεν μαθαίνουμε ούτε ποιος είναι ο ήρωας, όσο μάλλον αν είναι συγγραφέας ή όχι, ούτε καν πως κατεβαίνει στην Αθήνα για πρόταση που του έγινε από εκδοτικό οίκο…! ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ μαθαίνουμε πως κάποιος του δάνεισε το αυτοκίνητο, κάτι με κάτι φωτογραφίες και πως θα κάτσει για δυο μέρες στην Αθήνα.
Έπειτα περνάμε σε μια πραγματικά ωραία σκηνή-μοντάζ με τον ήρωα μας καθοδόν προς Αθήνα καθώς οι τίτλοι αρχής συνεχίζουν... Και εκεί που σταματά σε ένα πάρκινγκ καθώς ο ήλιος δύει…
(????) Ο ήρωας περνά μια διάβαση (μαθαίνουμε αργότερα πως είναι της Αθήνας). Ένας αστυνομικός που ξαπλώνει στη καρέκλα και απολαμβάνει αφέψημα (???) τον βλέπει τον σταματά επειδή (λέει..) πέρασε με κόκκινο. Και εκεί αρχίζει ένας παρορμητικός μονόλογος που καταντά παρλάτα και στο τέλος το καθιστά ξέμπαρκο από την υπόλοιπη ταινία. Ναι, η εν λόγο σκηνή θα μπορούσε να σταθεί ως σκετς του «ΑΜΑΝ» όμως μέχρι εκεί. Ούτε καν παρωδία!

Έπειτα… τίτλοι τέλους!

Αν ο σκηνοθέτης της ταινίας δεν είχε σπουδάσει και όσο μάλλον να έχει εργαστεί στο χώρο του θεάτρου και του κινηματογράφου (σύμφωνα με το βιογραφικό του), θα ήμουνα λιγότερο σκληρός στην αξιολόγηση μου.

Αν ο «σεναριογράφος» ήτανε σεναριογράφος, σαφώς και το τελικό αποτέλεσμα θα ήτανε διαφορετικό. Παρόλα αυτά «σεναριογράφος» και σκηνοθέτης οφείλουνε συνεργασία, και θα έπρεπε να υπάρχει έστω καθοδήγηση των βασικών αρχών σεναρίου από τον δεύτερο. Δεν έγινε κάτι τέτοιο… +++

Αυτή λοιπόν είναι η προσωπική μου άποψη για την ταινία μικρού μήκους «Χαμένοι στη Διάβαση». Καλή η προσπάθεια, και οι φιλοδοξίες, όμως περισσότερο προσοχή δε θα έβλαπτε.

Το λεωφορείο της γραμμής

22/3/2006 2:05:12 μμ

akartsiotis@gbc.gr

Τρυφερό και νοσταλγικό !

Wat a sin a no

22/3/2006 12:02:13 μμ

cdoyias@yahoo.gr

Ανασκόπηση μιας rock γενιάς που προσπαθεί να επικοινωνίσει μέσα από σύμβολα και αναμνήσεις. Πολύ καλή απόδοση

Θεοί

22/3/2006 8:32:14 πμ

perdikofryda@yahoo.gr

@egypt
----------

ΛΕΣ "ART (Video)"... ΟΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ "ΤΕΧΝΗ" ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΟΙ ΕΙΔΟΠΟΙΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ "Παιχνίδι" ΚΑΙ ΤΗΝ "Τεχνική" - ΣΕ ΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΔΡΑΣΗ (ΔΡΑΣΗ!) ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ A-N-A-Λ-Y-T-I-K-O-T-A-T-A ΟΙ [ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΕΞΠΡΕΣΣΙΟΝΙΣΤΕΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΙ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ]: R.G. Collingwood (1958), The Principles of Art + J. DEWEY (1980), Art as an experience- ΓΙΑ ΑΡΧΗ...

Υ.Γ. Η ΙΔΙΑ Η ΖΩΗ ΜΑΣ (ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΒΙΩΝ) ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ... ΠΡΩΤΟΓΟΝΗ ΔΡΑΣΗ: ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΠΝΟΗΣ -

θεός - εγώ- εσύ

21/3/2006 10:58:32 μμ

notiskarras@yahoo.gr

teleia mousiki!!sixaritiria ston dimiourgo

Wat a sin a no

21/3/2006 4:41:59 μμ

nkary@mototech.gr

oraios syndiasmos rock kai elektron, Poli endiaferon apotelesma
Bravo ston dimiourgo

θεός - εγώ- εσύ

21/3/2006 4:36:58 μμ

nkary@mototech.gr

Poli kalo videaki. Apsogi mousiki.
Thelo na to katevaso

Nightmare Corporation

21/3/2006 1:34:49 μμ

akartsiotis@gbc.gr

Τι να πω... ο σαμουράι στη μηχανή όλα τα λεφτά...

Θεοί

21/3/2006 1:22:55 μμ

pornhat@yahoo.gr

kai to video alla kai to periehomeno einai para poly kala. Evaisthito kai tryfero.

 


σελίδα: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66