Katapliktiki tainia!
Toso apli idea me toso iliko gia skepseis kai sizitisi!
Pragmatika apo ta epsipnotera senaria.
To aspromavro edose poli dinami stin eikona.
Kali sinexeia..
Εχουμε χάσει και τη στοιχειώδη ικανότητα
να επικοινωνούμε απλά
μέσα από την καθημερινή μητρική μας γλώσσα.
"Αλλ' αν'τ' άλλα του Χουντάλα - της Παρασκευης το γάλα"!
όχι να κάνουμε και σινεμά!
ΥΓ: Αυτό αφορά το σχόλιο και όχι την ταινία, την οποία σέβομαι
- έστω κι αν διαφωνώ.
Έξυπνη προσέγγιση, ανάλαφρη, αλλά όχι στερημένη νοήματος και προ παντός, χωρίς τα βαρύγδουπα κι υπερβολικά που βλέπουμε συνήθως. Σκηνο-θεσία και μοντάζ ενδιαφέροντα, εικόνα και ήχος κατά τα κλασικά ελληνικά. Γενική εντύπωση θετική πάντως.
ça m'a trop choqué. la Maternité est une étape sacrée et divine chez tous les femmes,,,,mais chez quelque unes ça devienne un cauchemar.
je ne peux que vous féliciter.
Bravo apostolis Bravo Dimitra.
καθόλου άσχημη δεν βρήκα την ταινία. υπάρχουν βέβαια ελλείψεις, κυρίως τεχνικές, που οφείλονται καθαρά σε ερασιτεχνισμό. με μια επαγγελματική κάμερα και μοντάζ σε επαγγελματικές μηχανές, η ταινία θα ήταν άριστη. όπως επίσης κι ένας διευθυντής φωτογραφίας, θα έκανε την διαφορά αναμφισβήτητα. κι αυτό που κατά την ταπεινή μου γνώμη ξεχωρίζει, είναι το κείμενο και η μουσική.
eressu, σύμφωνα με όσα λες, δεν θα έπρεπε να γυρίζονται ταινίες. τι σημαίνει ρε άνθρωπε "Εδώ έχουμε ένα τρανταχτό παράδειγμα
όπου μία λογοτεχνική ιδέα
την ντύσαμε με εικόνα και την ονοματίσαμε σινεμά";
δηλαδή πού πρέπει να βασίζεται μια ταινία; στη θεωρία του Άινστάιν; Ο κινηματογράφος είναι η κορυφαία τέχνη διότι περικλείει κι όλες τις υπόλοιπες.
εν κατακλείδι:
ΣΕΝΑΡΙΟ: 10/10
ΜΟΥΣΙΚΗ: 9/10
ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ: 7/10
ΜΟΝΤΑΖ: 6/10
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: 8/10
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: 4/10 (το τεχνικό μέρος Απόστολε είναι η κύρια αδυναμία της ταινίας. την επόμενη φορά πρόσεξέ το περισσότερο)
Μιχάλη, είμαι η Ντένη από το γυμνάσιο.
(καθόσουν με τον Γιώργο και εγώ ακριβώς πίσω σου με την Τίνα).
Κάποια στιγμή έμαθα τυχαία ότι ασχολείσαι με τα εικαστικά και το θέαμα.
Είδα πρόσφατα την ταινία σου, αλλά και δείγμα των κόμιξ σου.
Αναγνώρισα την πένα σου, όπως την ήξερα όταν είμασταν 13-15.
Μου αρέσει η αισθητική της δουλειά σου και η προοπτική της.
Χάρηκα που τελικά ασχολήθηκες με αυτό που λάτρευες ,είχες κλίση και ήξερες ότι προοριζόσουν.
H ταινία σου είναι γρήγορη, με καλό μοντάζ, φωτογραφία και animation. Moυ άρεσε η videoclipίστικη διαθεσή σου και το σκοτεινό κλίμα χάους που δημιουργεί.
Θα χαιρόμουν αν επικοινωνούσες μαζί μου.
(η τάξη αρχίζει και μαζεύεται ξανά ...)
Μια ενδιαφέρουσα δουλειά για τα ελληνικά δεδομένα όπου το κινούμενο σχέδιο βρίσκεται σε κατάσταση τουλάχιστον εμβρϋακή. Θα ήθελα να δω περισσότερα. Καλή συνέχεια!
se euxaristw...
irthes gia na mas didakseis kati to toso aplo alla k toso akatorthwto..
gia mena eisai k tha eisai mia apo tous pio spoudaious skinothetes k auta ta 4.25 lepta itane sigoura ta kalytera mou
Mia tainia pou pragmatika oute enas epaggelmatias den tha tin skeftotane..
den metrane ta effe den metraei i mousiki ta logia i ithopoiia
allwste ta ligotera einai pantote k perissotera..
se euxaristw..timi mou pou eida tin douleia sou..
Συμπαθητικό σαν ιδέα, αλλά θα προτιμούσα οι συντελεστές να είχαν κάνει ένα πιο τολμηρό βήμα, και η κάμερα κρυμμένη να παρακολουθεί τις αντιδράσεις των περαστικών αντί των ηθοποιών, που δεν ήταν πετυχημένες. Αλλά, αυτό θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα αν η ηθοποιός ήταν εμφανισιακά σαν άστεγη, γιατί όντως δεν θα έδιναν και πολλοί σημασία σε μια άστεγη που κείτεται στον δρόμο, ενώ ο καθένας θα σταμάταγε να βοηθήσει μια "κανονική" κοπέλα που λυποθίμησε. Νομίζω...
Σενάριο δε σημαίνει λογοτεχνική ή φιλολοφική πάρλα (ακόμα κι αν σαν κείμενο είναι καλό). Εδώ μιλάμε για σινεμά. Αφήστε την ποίηση να αναβλύζει από την εικόνα και το κάδρο σας. Ειδάλως στραφείται προς το πεζογράφημα ή το διήγημα.
Εδώ έχουμε ένα τρανταχτό παράδειγμα
όπου μία λογοτεχνική ιδέα
την ντύσαμε με εικόνα και την ονοματίσαμε σινεμά.
ΥΓ. Το ότι ο δημιουργός φέρεται ως ερασιτέχνης,
εμένα προσωπικά μού είναι παγερά αδιάφορο.
Φανταζόμουν πως, εκ των προτέρων, πρώτος θα ήθελε να κριθεί με ίσους όρους
έναντι των συναδέλφων του.
Η ταινία του Μάνου αποτελεί μια φιλότιμη προσπάθεια. Αλλά δυστυχώς μέχρι εκεί. Δεν έχει στ' αλήθεια να προτείνει κάτι ούτε σαν δομή, ούτε σεναριακά, ούτε - και πρώτα από όλα σκηνοθετικά.
fainetai oti perases kala oso to eftiaxnes. ki ego kala perasa oso to evlepa. I dynami ti mousikis kapoies stigmes episkiazei ta skitsakia alla katatalla emena mou arese poly. perimeno tin epomeni!
tha mou areze isos akoma parapano an tin ypervoliki prooptiki pou parousiazeis to spiti otan plisiazoume kathos kai se orismena antikeimena na tin eixes se parapano stoixeia. Nomizo oti i arxi sou dinei men tin aisthisi tis tempelias kai tou apsyxou alla dixos ton ixo dyskola vlepeis ti diafora apo ti zografia. Tha mou areze an parousiazes tin tempelia (monaxa stin arxi) mesa apo ti nekri zoi tou xoriou. anyway, einai poly kalo gia proto tainiaki.bravo
Πριν γράψω και ΄γω τα σχόλια μου κάθισα και διάβασα τα σχόλια των άλλων Α) για να μάθω κάτι παραπάνω από αυτά που ίσως γράψω. Β) Για να βελτιώσω τις γνώσεις μου περί κριτικής στο συγκεκριμένο θέμα .Γ) Να τα (χώσω) σε αυτόν που πήρε μια γιαγιά και λέει 2 πράματα ( μια ολόκληρη ζωή δηλαδή που χάθηκε είναι 2 πράματα έτσι το αντιλαμβάνονται κάποιοι. Δ) Να κάνω λεπτομερή έλεγχο στο μοντάζ για να μη με πάρει ο ύπνος. Ε) Να δω αν υπάρχει (ουσία στα ναρκωτικά) Ζ) Να ξεδιαλύνω τελικά τι είναι ντοκιμαντέρ η ρεπορτάζ (αυτό μας μάρανε) ιδού η απορία. Η) Να το θεωρήσω φτωχό η σημαντικό το θέμα, φτωχοί, φτωχοί φτωχοί και αγράμματοι φτωχοί στο μυαλό, κόλλησε η βελόνα , και τέλος να πάμε στους μπάτσους γιατί δεν τόλμησε να εκτεθεί και αλλά τέτοια κουφά δηλαδή 3 πουλάκια κάθονταν…. Αστο για την ώρα δεν γράφω τίποτα παρά μόνο αυτό όποιος και νάσαι Γιάννη πολλά πολλά Συγχαρητήρια. Και απλά (αγαπώ τους ανθρώπους μισώ την κοινωνία τους)
Είμαι 17 χρονών και έχω δει συμμαθητές μου να παίρνουν ναρκωτικά και βδομάδες αργότερα να πεθαίνουν στο γιαπί μερικά τετράγωνα πιο κάτω από το σχολείο μας. Η γιαγιά δεν λέει μόνο τον πόνο της εκφράζει και λέει αυτό που θάθελαν να πουν χιλιάδες γονείς και δεν μπορούν. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την γιαγιά εκ μέρους όλων εκείνων των ανθρώπων που έχουν χάσει συγγενικά τους πρόσωπα γιατί μόνο εκείνοι ξέρουν και καταλαβαίνουν…. Σε ευχαριστούμε γιαγιά
Του χάρου τα δόντια
Ισόγειο
BRAINSTORM
Ισόγειο
Το τελευταίο γράμμα
Του χάρου τα δόντια
H.C.G.
H.C.G.
H.C.G.
Το τελευταίο γράμμα
Έρωτας και αρχαιοελληνικές ερωτικές στάσεις
H.C.G.
Νοσταλγός του ROCK&ROLL
LAY A BET
Shrink
Leaving room
Impro - walk
EXIT
XXX Live
Πυραμίδα
I Do Art
Η αγάπη διδάσκεται
Princess' taste
Σε Παρα-καλώ
Το τελευταίο γράμμα
Η γιαγιά που κλαίει
I talk to my house
LAY A BET
Η γιαγιά που κλαίει
Νοσταλγός του ROCK&ROLL
Η ΡΕΖΕΡΒΑ
Η γιαγιά που κλαίει
Η γιαγιά που κλαίει
Η γιαγιά που κλαίει
Ο Παίκτης
Τα πουλιά
LAY A BET
Νοσταλγός του ROCK&ROLL
Μουσική δωματίου
Come Back Tomorrow
Νοσταλγός του ROCK&ROLL
BLACK TIE
Η γιαγιά που κλαίει
Οι τρελές αγελάδες
Η γιαγιά που κλαίει
Η γιαγιά που κλαίει
Πριν γράψω και ΄γω τα σχόλια μου κάθισα και διάβασα τα σχόλια των άλλων Α) για να μάθω κάτι παραπάνω από αυτά που ίσως γράψω. Β) Για να βελτιώσω τις γνώσεις μου περί κριτικής στο συγκεκριμένο θέμα .Γ) Να τα (χώσω) σε αυτόν που πήρε μια γιαγιά και λέει 2 πράματα ( μια ολόκληρη ζωή δηλαδή που χάθηκε είναι 2 πράματα έτσι το αντιλαμβάνονται κάποιοι. Δ) Να κάνω λεπτομερή έλεγχο στο μοντάζ για να μη με πάρει ο ύπνος. Ε) Να δω αν υπάρχει (ουσία στα ναρκωτικά) Ζ) Να ξεδιαλύνω τελικά τι είναι ντοκιμαντέρ η ρεπορτάζ (αυτό μας μάρανε) ιδού η απορία. Η) Να το θεωρήσω φτωχό η σημαντικό το θέμα, φτωχοί, φτωχοί φτωχοί και αγράμματοι φτωχοί στο μυαλό, κόλλησε η βελόνα , και τέλος να πάμε στους μπάτσους γιατί δεν τόλμησε να εκτεθεί και αλλά τέτοια κουφά δηλαδή 3 πουλάκια κάθονταν…. Αστο για την ώρα δεν γράφω τίποτα παρά μόνο αυτό όποιος και νάσαι Γιάννη πολλά πολλά
Συγχαρητήρια. Και απλά (αγαπώ τους ανθρώπους μισώ την κοινωνία τους)
Συμφωνω μαζι σου
... με μια ματιά
Η γιαγιά που κλαίει
10 πμ ΜΑΡΙΑ - ΚΙΝΔΥΝΟΣ
Η γιαγιά που κλαίει