Πριν γράψω και ΄γω τα σχόλια μου κάθισα και διάβασα τα σχόλια των άλλων Α) για να μάθω κάτι παραπάνω από αυτά που ίσως γράψω. Β) Για να βελτιώσω τις γνώσεις μου περί κριτικής στο συγκεκριμένο θέμα .Γ) Να τα (χώσω) σε αυτόν που πήρε μια γιαγιά και λέει 2 πράματα ( μια ολόκληρη ζωή δηλαδή που χάθηκε είναι 2 πράματα έτσι το αντιλαμβάνονται κάποιοι. Δ) Να κάνω λεπτομερή έλεγχο στο μοντάζ για να μη με πάρει ο ύπνος. Ε) Να δω αν υπάρχει (ουσία στα ναρκωτικά) Ζ) Να ξεδιαλύνω τελικά τι είναι ντοκιμαντέρ η ρεπορτάζ (αυτό μας μάρανε) ιδού η απορία. Η) Να το θεωρήσω φτωχό η σημαντικό το θέμα, φτωχοί, φτωχοί φτωχοί και αγράμματοι φτωχοί στο μυαλό, κόλλησε η βελόνα , και τέλος να πάμε στους μπάτσους γιατί δεν τόλμησε να εκτεθεί και αλλά τέτοια κουφά δηλαδή 3 πουλάκια κάθονταν…. Αστο για την ώρα δεν γράφω τίποτα παρά μόνο αυτό όποιος και νάσαι Γιάννη πολλά πολλά Συγχαρητήρια. Και απλά (αγαπώ τους ανθρώπους μισώ την κοινωνία τους)
Για άλλη μια φορά κατάλαβα ότι με ένα δύο πράγματα και μια καλή ιδέα μπορείς να δημιουργήσεις κάτι πολύ καλό όπως και έγινε εδώ.Λίγο αδύναμο σκηνοθετικά αλλά συγχαρητήρια για το ρεαλιστικό,πιασάρικο θέμα.Χωρίς δήθεν και κουλτούρα με το ζόρι.Πολύ καλός και ο τύπος.Πολύ γέλιο από την πρώτη ατάκα χωρίς εικόνα ακόμα.Μπράβο σας.Καλή συνέχεια.
Απο τη στιγμη που επιχιρρεις να κανεις κατι τετοιο οφείλεις να το υποστηρίξεις.Αν ήθελες να το σατυρίσεις έπρεπε να υπερβάλλεις.Χιούμορ τις δεκαετίας 60,μηδέν έμπνευση,μηδέν υποκριτική,μηδέν γωνία λήψης,άσχημο μοντάζ.Θα έπρεπε να καταλάβουμε άν έπρεπε να γελάσουμε ή να κλάψουμε.Πιάσε τον παλμό των θεατών και μην κοιτάς σύμφωνα με εσένα.Συγνώμη για το ύφος,καλή συνέχεια.
Εχει το ρυθμό και τη δύναμη να αγγίξει το συναισθημα και να ταυτιστεί ο θεατής . Η τεχνική ποιότητα άψογη. Η έννοια σαν διαφήμιση life style μας δημιουργεί αυτόματα συγκρίσεις με το είδος αυτό. Μου αρέσει και μπράβο στους δημιουργούς και συντελεστές. καλή συνέχεια.
Den xerw poso plouto kruveis mesa sou, an krinw apo to sugkekrimeno video omws, polu. Einai exairetikh douleia kai to gegonos oti einai h prwth sou apopeira thn kanei akomh pio xsexwristh. Einai polu idiaiterh, truferh kai sugkinhtikh tainia. Isws kapoies epanalamvanomenes eikones pros to telos ths tainias na htan ligo perittes apo thn apoyh oti endexomenws na prokaloun mia sxetikh sugxush, alla poia eimai egw na krinw auto pou vgainei apo thn yuxh sou? Wstoso, h tainia leei polla se kapoion pou einai anoixtos sto na ta dei / diavasei kai mporei na ermhneutei me pollous diaforetikous tropous. Na'sai kala kai kalh sunexeia!
Polu epaggelmatikh kai oloklhrwmenh douleia, polu kalh skhnothesia, apoluta sumvath mousikh kai polu kalh idea! Asteio, uperoxo, panexypno, sataniko... Polla sugxarhthria sthn Anna kai se olous tous suntelestes. Kalh sunexeia.
Mou arese polu to minimalistiko ufos tou. H idea einai exisou aplh kai se auto akrivws egkeitai kai h omorfia tou. Kai sigoura oloi exoume vrethei sth thesh tou kentrikou hrwa ths sugkekrimenhs tainias. Proswpika, to apolausa. Kalh sunexeia.
Polu kalo toso optika oso kai hxhtika! H idea arketa endiaferousa oso kai, as mou epitrapei, analafrh. Proswpika, mou aresoun ta animations pou pernane dunata mhnumata. To mhnuma ths sugkekrimenhs tainias isws na mhn einai toso dunato h isws egw na mhn to exelava ws tetoio, wstoso to 'Shkw apo ton kanape sou' sumvadizei apoluta me thn epoxh mas. Apolaustikotato na to vlepei kaneis me ta polu zwntana tou xrwmata pou to ekproswpoun epaxia. H anatroph sto telos me tis ntomates, (isws na mh sumfwnoun polloi me auto ton xarakthrismo, alla peri anatrophs prokeitai), mporei na mhn einai h pio theamatkh, wstoso sunadei apoluta me to ufos ths sugkekrimenhs tainias. En oligois, sugxarhthria gia thn para polu kalh douleia. Kalh sunexeia.
Polu kalh douleia, sugxarhthria! Idiaitera h anatroph sto telos, h opoia sigoura mporei na ermhneutei diaforetika apo ton kathena, wstoso gia emena exhgei / dikaiologei apoluta to o,ti exei prohghthei. H hxhtikh afhghsh apo th mia pleura, kata thn tapeinh apoyh mou panta, tha mporouse na ekleiyei giati h sugkekrimenh tainia eikastka dinei thn aisthhsh tainias vwvou kinhmatografou, opote den perimenei kaneis na akousei ta osa outws h allws tou prosferontai ws keimeno. Apo thn allh, pisteuw pws h sunaisthhmatikh epidrash ths afhghshs einai idiaitera entonh -toulaxiston, etsi leitourghse me emena. Sigoura h ahfghsh prosferei se auth thn tainia -an th xarakthrize isws ligo pio entono sunaisthhma (upovoskon panta), pistew oti tha aggize polu perissotero ton kathe theath. Kathe sxolio mou einai kaloproaireto kai skopo exei thn epoikodomhtikh kritikh. Euxomai kalh sunexeia.
Eυχαριστη, με πολυ ωραιο ρυθμο. Μια προσοχη κατα τη γνωμη μου παραπανω ηθελαν τα ρακορ λιγο πριν τη σκηνη που ο "δρομεας " τρεχει προς το αμαξι του για να αλλαξει. Εκει απο τις πολυκατοικιες τριγυρω φιανεται σαν να τρεχει επι ωρα στο ιδιο οικοδομικο τετραγωνο
24/9/2008 7:11:50 μμ vespovios@kapatel.gr + Πιασάρικο το concept, + τραγική φιγούρα η γιαγιά, προσωποποίηση αρκετων συναισθημάτων,
- γρήγορες εναλλαγές της εικόνας κατα τη διάρκεια που μιλούσε η γιαγιά - τα εφέ δεν "κουμπωναν" στη ταινία, άλλωστε η εικόνα 'μιλάει' απο μόνη της - μου θύμισε έντονα ρεπορτάζ απο ειδήσεις
ΑΤΕΧΝΟ ΤΕΛΕΙΩΣ!ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ?ΠΗΡΑΜΕ ΜΙΑ ΓΙΑΓΙΑ ΛΕΕΙ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ (ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΗΣ ΔΗΛ) ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ?ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΕΥΝΑ???ΜΕΡΙΚΟΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ.ΝΑ ΜΗ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΜΟΝΤΑΖ ΚΛΠ...ΠΟΛΥ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ.
ειναι οτι πιο καλο εχω δει στο φεστιβαλ μεχρι τωρα. μωρε μπραβο!!! θελω να δω και τις αλλες σου ταινιες. καμια ενσταση. ντροπη! θα θελα μονο να ξερω τι καμερα και τι στιντικαμ. ευχαριστω.
Πολύ καλό!Σκοπός του σκηνοθέτη δεν είναι να θίξει άλλα κοινωνικά φαινόμενα όπως είναι η θρησκεία αλλα μέσα απαυτό το ρεπορτάζ να δείξει τα μέρη στα οποία νεανικές ψυχές υποκίπτουν παίρνοντας την δόση τους.Επίσης,μην ξεχνάμε οτι τα ναρκωτικα δεν αφορούν μόνο τους φτωχούς και αμόρφοτους ανθρώπους αλλά οτι πλούσιοι και μορφωμένοι ειναι τα ''κεφάλια'' αυτής της ιστόρίας που άλλωστε κάποιοι είναι και χρήστες.Μπράβο στον κύριο Αικατερίνη!Τελικά υπάρχουν άνθρωποι με συνείδηση και ενδιαφέρον...αξιζει κάποιοι να ελπίζουν!
Πολύ μελο χωρίς πραγματική ουσία..για ποιο διδακτισμό κ αφύπνιση μιλουν κάποιοι; σε τετοιο θέμα δεν χωρουν διδακτισμοί. Η γιαγιά Χρυσαφω δεν τα λεει όλα.Τον προσωπικό της πόνο λεει.. ποιες κυβερνήσεις και ποιοι να κρεμαστουν ετσι γενικα..Το προβλημα των ναρκωτικών ειναι πολύ πιο πολυπλοκο.. Τεχνικά παλι το μονταζ είναι απλοικο κ λίγο ασυνάρτητο. Μπαινουν σφήνες που δειχνουν πεντάλφες και συνθήματα περι σατανα κλπ..Τι σχεση εχει ο σατανισμός με τα ναρκωτικά; Φυσικα μπορει να έχει γενικά ,αλλα εν προκειμένω μιλάμε για συγκεκριμενο θέμα και υλικό. Επίπλεον κατι εφφεδακια είναι τελείως αχρείαστα. Ευκολα συγκινησιακό παντα θέμα, αφου πρόκειται για τον χαμό ενος νεου ανθρώπου αλλα χωρίς κάτι ουσιαστικό. Δεν θεωρω ότι ανήκει στην κατηγορία του ντοκιμαντερ.Θα μπορουσε κάλλιστα να ειναι πλάνα για ΄ρεπορταζ' μεσημβρινού δελτίου 'ειδήσεων'. Μπραβο παρόλαυτα, μόνο για την προσπάθεια..
Apsogo itan! Polla mpravo stous syntelestes ,elpizw o skinothetis na sunexhsei etsi...kaustika! Oso gia tous koutsogiannopoulous pou mazeutikane polloi edw as xalarwsoun...to polu skliros gia na pethanei #4 tha voithisei!
Loipon...Poly kalytero apo ta prohgoumena sou. Toulaxiston evales kati atexnous ypotitlous(kai me orthografika alla as to thewrhsw detail), exeis sygxronismeno hxo kai kalytera plana. Epihs yparxei kai ena ypotipwdes story kathws kai thema. De tha anaferthw stous filous hthopoious, tha to thewrhsw kai ayto leptomereia.Den exw apaithseis apo erasitexnes pou theloun na ftiaxoun tainies -kai poia eimai egw telos pantwn - alla de mporw na vlepw xondrades. Dystyxws h xondrada sto sygekrimeno htan ta extras pou evales thelwntas na kaneis pio sympatheis tous hrwes...Poios sou eipe oti ayto ginetai?Kai ti douleia eixe o ermos o tamias sta end creadits - aparadekto. Thn eides kai triantafyllopoulos ektos apo skhnotheths?Einai profanes oti thes na kaneis epideixh. Giayto kai se mia apotis prohgoumenes sou epitheseis aneferes oti htheles kai esy na gyriseis kati gia na les meta oti eisai skhnotheths...O kathenas mporei na gyrisei kati. An ayto pou se endiaferei einai o titlos eisai skhnotheths. An ayto pou se endiaferei einai h oysia, katse kai doulepse - kai den ennow mono tis texnikes dexiothtes - alla kai to mesa sou. Filiki symvoulh:Mh mpaineis sto kopo na apantas stis kritikes me dikaiologies typoy den exoume ta texnika mesa,eixame dyskolies klp klp...Dystyxws se aytes tis douleies metraei to apotelesma kai oxi to ti perases gia na ftaseis ekei...Kai metaxy mas , de perases kai polla...
ps.M'arese h moysikh. Alla ayto einai k thema proswpikou goustou...
Kai mias kai opws fainetai den eimai h monadikh sou theaths pleon, elpizw na mh pareis toso varia th kritikh mou...Pou pas xypolhtos sta agathia xwris gero stomaxi ? Kouragio kai kalh dynahmh.
+ Πιασάρικο το concept, + τραγική φιγούρα η γιαγιά, προσωποποίηση αρκετων συναισθημάτων,
- γρήγορες εναλλαγές της εικόνας κατα τη διάρκεια που μιλούσε η γιαγιά - τα εφέ δεν "κουμπωναν" στη ταινία, άλλωστε η εικόνα 'μιλάει' απο μόνη της - μου θύμισε έντονα ρεπορτάζ απο ειδήσεις
Η γιαγιά που κλαίει
Συγχαρητήρια. Και απλά (αγαπώ τους ανθρώπους μισώ την κοινωνία τους)
Leaving room
Κουνούπι
One night stand
Subterraneans
ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΑΝ ΑΛΛΗ
Η τεχνική ποιότητα άψογη. Η έννοια σαν διαφήμιση life style μας δημιουργεί αυτόματα συγκρίσεις με το είδος αυτό. Μου αρέσει και μπράβο στους δημιουργούς και συντελεστές. καλή συνέχεια.
Μεταξύ διαφημίσεων
the smogbook
Petrified
Polla sugxarhthria sthn Anna kai se olous tous suntelestes.
Kalh sunexeia.
Μετρό (Η θέση)
Μουσική δωματίου
Apolaustikotato na to vlepei kaneis me ta polu zwntana tou xrwmata pou to ekproswpoun epaxia.
H anatroph sto telos me tis ntomates, (isws na mh sumfwnoun polloi me auto ton xarakthrismo, alla peri anatrophs prokeitai), mporei na mhn einai h pio theamatkh, wstoso sunadei apoluta me to ufos ths sugkekrimenhs tainias.
En oligois, sugxarhthria gia thn para polu kalh douleia.
Kalh sunexeia.
Love my umbrella
H hxhtikh afhghsh apo th mia pleura, kata thn tapeinh apoyh mou panta, tha mporouse na ekleiyei giati h sugkekrimenh tainia eikastka dinei thn aisthhsh tainias vwvou kinhmatografou, opote den perimenei kaneis na akousei ta osa outws h allws tou prosferontai ws keimeno.
Apo thn allh, pisteuw pws h sunaisthhmatikh epidrash ths afhghshs einai idiaitera entonh -toulaxiston, etsi leitourghse me emena.
Sigoura h ahfghsh prosferei se auth thn tainia -an th xarakthrize isws ligo pio entono sunaisthhma (upovoskon panta), pistew oti tha aggize polu perissotero ton kathe theath.
Kathe sxolio mou einai kaloproaireto kai skopo exei thn epoikodomhtikh kritikh.
Euxomai kalh sunexeia.
I talk to my house
Δρομέας
Μια προσοχη κατα τη γνωμη μου παραπανω ηθελαν τα ρακορ λιγο πριν τη σκηνη που ο "δρομεας " τρεχει προς το αμαξι του για να αλλαξει.
Εκει απο τις πολυκατοικιες τριγυρω φιανεται σαν να τρεχει επι ωρα στο ιδιο οικοδομικο τετραγωνο
Sonyc
Η γιαγιά που κλαίει
+ Πιασάρικο το concept,
+ τραγική φιγούρα η γιαγιά, προσωποποίηση αρκετων συναισθημάτων,
- γρήγορες εναλλαγές της εικόνας κατα τη διάρκεια που μιλούσε η γιαγιά
- τα εφέ δεν "κουμπωναν" στη ταινία, άλλωστε η εικόνα 'μιλάει' απο μόνη της
- μου θύμισε έντονα ρεπορτάζ απο ειδήσεις
ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ / ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ
Συμφωνώ απόλυτα!
Το τελευταίο γράμμα
klise, vareto kai anousio. Se esose i mousiki pou ofeilo na paradexto oti xrisimopoiises sosta.
+1
Σε Παρα-καλώ
Η γιαγιά που κλαίει
Κοινή συναινέσει
Η γιαγιά που κλαίει
Η γιαγιά που κλαίει
Αρχαιοελληνικός Γρύπας
Η γιαγιά που κλαίει
Αρχαιοελληνικό Αλφαβητάριο «Άθυρμα Αρχέγονα»
Μαύρες τρύπες
Παγκράτιον
Η γιαγιά που κλαίει
Παγκράτιον
Come Back Tomorrow
Elpida gia to mellon
Η γιαγιά που κλαίει
Come Back Tomorrow
Η γιαγιά που κλαίει
Η γιαγιά που κλαίει
Τεχνικά παλι το μονταζ είναι απλοικο κ λίγο ασυνάρτητο. Μπαινουν σφήνες που δειχνουν πεντάλφες και συνθήματα περι σατανα κλπ..Τι σχεση εχει ο σατανισμός με τα ναρκωτικά; Φυσικα μπορει να έχει γενικά ,αλλα εν προκειμένω μιλάμε για συγκεκριμενο θέμα και υλικό. Επίπλεον κατι εφφεδακια είναι τελείως αχρείαστα.
Ευκολα συγκινησιακό παντα θέμα, αφου πρόκειται για τον χαμό ενος νεου ανθρώπου αλλα χωρίς κάτι ουσιαστικό. Δεν θεωρω ότι ανήκει στην κατηγορία του ντοκιμαντερ.Θα μπορουσε κάλλιστα να ειναι πλάνα για ΄ρεπορταζ' μεσημβρινού δελτίου 'ειδήσεων'.
Μπραβο παρόλαυτα, μόνο για την προσπάθεια..
Sonyc
Polla mpravo stous syntelestes ,elpizw o skinothetis na sunexhsei etsi...kaustika!
Oso gia tous koutsogiannopoulous pou mazeutikane polloi edw as xalarwsoun...to polu skliros gia na pethanei #4 tha voithisei!
Η γιαγιά που κλαίει
Η γιαγιά που κλαίει
FIRST MISSION
Η γιαγιά που κλαίει
Η γιαγιά που κλαίει
Η γιαγιά που κλαίει
Εμπόδια...
Η γιαγιά που κλαίει
Αόρατες Σχέσεις
Filiki symvoulh:Mh mpaineis sto kopo na apantas stis kritikes me dikaiologies typoy den exoume ta texnika mesa,eixame dyskolies klp klp...Dystyxws se aytes tis douleies metraei to apotelesma kai oxi to ti perases gia na ftaseis ekei...Kai metaxy mas , de perases kai polla...
ps.M'arese h moysikh. Alla ayto einai k thema proswpikou goustou...
Kai mias kai opws fainetai den eimai h monadikh sou theaths pleon, elpizw na mh pareis toso varia th kritikh mou...Pou pas xypolhtos sta agathia xwris gero stomaxi ?
Kouragio kai kalh dynahmh.
m
Το Πουλί
Κανείς δεν είναι τέλειος
Παγκράτιον
Η γιαγιά που κλαίει
+ τραγική φιγούρα η γιαγιά, προσωποποίηση αρκετων συναισθημάτων,
- γρήγορες εναλλαγές της εικόνας κατα τη διάρκεια που μιλούσε η γιαγιά
- τα εφέ δεν "κουμπωναν" στη ταινία, άλλωστε η εικόνα 'μιλάει' απο μόνη της
- μου θύμισε έντονα ρεπορτάζ απο ειδήσεις
ΚΑΛΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ / ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ
One night stand
Με τα δικά τους μάτια
Kostantis Melis