Φωτεινό αλλά ταυτόχρονα βαθύ, αυτό το φιλμ άγγιξε ευαίσθητες χορδές από φόβους που δεν είναι παιδικοί. Αν και μικρού μήκους η ταινία φωτίζει πολλά κρυμμένα νοήματα τυλιγμένα γύρω από την κεντρική πλοκή. Όπως για παράδειγμα η σχέση του πατέρα με το περιβάλλον και την προστασία του. Η προτίμηση να κυνηγήσει την πεταλούδα (το όνειρό του προφανώς να γίνει πυροσβέστης) αντί το νοίκι), η υπόνοια ότι έφυγε προστατεύοντας το περιβάλλον..που είναι έκδηλη στη διάρκεια της ταινίας. Η επανάσταση του στο βόλεμα και τη συμβατική ζωή.. Πολύ ενδιαφέρουσα και η παρουσίαση του θανάτου ως γυναίκα που φοράει άσπρα.
...επιθυμούμε τη ζωή και''καταφεύγουμε''στο θάνατο...πώς?αμέλεια,αφέλεια...?ποιος είναι ο''λωτός''του καθένα από εμάς?..και τελικά πόσο πολύ επιθυμούμε να ζήσουμε?Ποιο είναι το όνειρο και ποια η ζωή?...Πολλά πολλά ερωτηματικά Ντίνα!Αντε να τα πούμε από κοντά!---Χρύσα
Χαλάρωσε λίγο φίλε μου. Ταινία πρώτου εξαμήνου είναι και τίποτα παραπάνω, με ότι περιορισμούς από άποψη γνώσεων, τεχνικών κλπ μπορεί να έχει αυτό.
Στην Ελλάδα στο να κριτικάρουμε πρώτοι είμαστε, στην δημιουργία δικών μας πραγμάτων υστερούμε ...
Καλή επιτυχία στο video που δημιουργήσαμε με αγάπη για την σωστή τήρηση αγωγής.
Μαριανέλλα Κλώκα, Σπύρο Σιάκκα, Κωνσταντίνε Βήτα, ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια στη σκηνοθεσία του video.
Βεβαίως, ευχαριστώ και το ανθρωπάκι - σκίτσο - δημιουργία του φίλου Σπύρου Σιάκκα, το οποίο "γεννήθηκε", "έζησε" και "κινήθηκε" μπροστά στον φακό μας και έδωσε πνοή και χάρη.
Μου κάνει εντύπωση η καταγραφή ενός τόσο τυπικού ανδρικού εφιάλτη από μία γυναίκα. Ίσως γι` αυτό, θα μπορούσε να πει κανείς. Και το ότι ο χαρακτήρας είναι ανώνυμος τονίζει ακριβώς αυτόν τον κοινό τόπο. Θεωρώ την ταινία πολύ καλή γιατί επιτυγχάνει τον στόχο της: να αναδείξει τον εφιάλτη αυτόν και τις τυπικές ανδρικές ανασφάλειες με τη σωστή δοσολογία δραματικότητας και με την επίγνωση ότι πρόκειται για φαντασιώσεις και φόβους... Κατά τη γνώμη μου είναι αυτή η απόσταση ασφαλείας που εξασφαλίζει η γυναικεία ματιά, ώστε να μην είναι δυνατή η ταύτιση πραγματικότητας και φαντασίωσης, αλλά με μία λεπτή ειρωνεία να γίνεται η αποστασιοποίηση από την πραγματικότητα, χωρίς να λείπει και η τρυφερότητα για το δράμα του ήρωα.
Έχει γίνει λάθος στα στοιχεία από πάνω. Η διεύθυνση φωτογραφίας ανήκει στον Παναγιώτη Κέφαλο -όπως γράφουν άλλωστε και οι τίτλοι-, εκτός από τη σκάλα, όπου φώτισε ο Βλάσης, που ήταν οπερατέρ στην ταινία, η οποία, φυσικά, είναι ασπρόμαυρη και όχι έγχρωμη.
Η σκηνοθέτις
Μ.Λ.
Για περισσότερες μικρού μήκους ταινίες μου, μπείτε στο blog μου στη δειύθυνση http://panamaxprod.blogspot.gr/ ή στο κανάλι μου στο youtube στη διεύθυνση http://www.youtube.com/user/jimpemmison?feature=mhee
ο απο κατω λεει την λεξη "προχειροδουλεια".Που την ειδες ρε φιλε την προχειροδουλεια?Την προχειρη δουλεια δηλαδη?Ειδες πουθενα εδω δουλεια?Γιατι εγω μονο προχειροτητα βλεπω.
Λενε πως η προσπαθεια μετραει αλλα βλεποντας αυτη την ταινια ακυρωνεται η εκφραση.Συγνωμη προσπαθω να μην ειμαι ειρωνικος αλλα δεν γινεται.Καποιοι ανθρωποι ειναι προορισμενοι να γινουν δικηγοροι,καποιοι αλλοι ταξιτζηδες,καποιοι καθηγητες κτλ.Προτεινω να ζητησεις τα χρηματα σου πισω απο το ΙΕΚ ΑΚΜΗ.Τωρα!φιλικα
Στελα με ενα λαμδα.Οι φαντασιωσεις που εχεις για την τιμωρια των "ανηθικων γυναικων",ξερεις αυτων που "μας τρωνε τους αντρες" δεν αποδοθηκε ορθα.Ειναι ωραιο να μπορεις να αποδοσεις με κινηματογραφικο τροπο μια τετοια φαντασιωση
Αγαπητέ φίλε/η, συμφωνώ και επαυξάνω! Βασικά στόχος μου ήταν να κάνω μια απ' τις χειρότερες μικρού μήκους όλων των εποχών- πράγμα εύκολο καθότι ολικά ατάλαντος όπως διαπίστωσες κι εσύ- και ομολογώ ότι έφτασα κοντά στην πηγή.Δυστυχώς σου άρεσαν οι ερμηνείες(δεν ξέρω γιατί...) Αλλά υπόσχομαι να επανορθώσω στην επόμενη ταινία με ηθοποιούς εξίσου άθλιους με όλα τα άλλα ώστε να φέρω τον εγχώριο κινηματογράφο,όχι 50,αλλά 100 χρόνια πίσω!
Πάρα πολύ ωραία ιδέα, εξαιρετικό το χιούμορ και ευρηματικότητα. Όλα αυτά στο σενάριο όμως μόνο, γιατί οι ηθοποιοί κατέστρεψαν αυτή την ωραία απόπειρα. Αφ' ενός ήταν όλοι τους ανεπαρκέστατοι, αφ' ετέρου, δεν είχαν καμιά σκηνοθετική οδηγία. Μια πολύ ωραία ιδέα που σε αυτή την κινηματογραφική της υλοποίηση καταστράφηκε εντελώς.
Συμφωνώ σε όλα με τον directortf, κι εγώ το ίδιο θα έβαζα. Παρά το γεγονός ότι η ταινιούλα δεν είναι κάτι ιδιαίτερο, έχει πραγματικά καλές προθέσεις και δεν κοροϊδεύει το θεατή. Το κύριο προσόν της πάντως είναι η προσπάθεια να αφηγηθεί τα πάντα με κινηματογραφική γλώσσα και όχι να κινηματογραφήσει ένα θεατρικό έργο ή κάποιον που διαβάζει.. Το κύριο μειονέκτημα, κάτι που βλέπουμε στη συντριπτική πλειοψηφία των ελληνικών ταινιών, είναι το μοντάζ. Η συγκεκριμένη ταινία θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον διπλάσια πλάνα από όσα μας έδειξε. Συνολικά πάντως, αξιολογώ την προσπάθεια ως καλή.
Ατυχέστατη ταινιούλα και πολύ, πάρα πολύ βαρετή.
Κατ' αρχήν η άγνοια στοιχειωδών κινηματογραφικών κανόνων, όπως της διάρκειας των πλάνων, των γωνιών λήψης, της διδασκαλίας των ηθοποιών και άλλων, δείχνει για άλλη μια - πολλοστή- φορά το μέγεθος της παθογένειας του ελληνικού φυτωρίου κινηματογραφιστών, που παρά το γεγονός ότι είναι νέα παιδιά, παραδόξως βρίσκονται 50 χρόνια πίσω. Μακριά από τις εξελίξεις στο χώρο, κάνουν κινηματογράφο όπως θα έκανε κάποιος στα χρόνια του Γκοντάρ. Φυσικά αυτό υπάρχει και στις επαγγελματικές δουλειές, στα σήριαλ κλπ, αλλά θα περίμενε κανείς οι νέοι κυρίως να έχουν ενημερωθεί για την αλλαγή της χιλιετηρίδας. Το μοντάζ θα μπορούσε ίσως να μπαλώσει κάποια πράγματα, αλλά αυτό είναι ακόμη χειρότερο από τα άλλα χαρακτηριστικά της ταινίας, εκτός ίσως από τους ηθοποιούς.
Δυστυχώς αυτά τα δείγματα δεν εμπνέουν καμιά αισιοδοξία για το μέλλον (και) αυτής της γενιάς 'κινηματογραφιστών', που δείχνει να είναι πιο χαμένη ακόμη και από την προηγούμενη. Κρίμα.
δεν θα το ελεγα ουτε αδιαφορο ουτε χασιμο χρονου. καλογυρισμενο με καποιες καλες σκηνες! προσωπικα θα προτιμουσα ενα ποιο "σφιχτο" μονταζ και ποιο "δυνατο" παιξιμο απο τους ηθοποιους...σιγουρα ομως καλη προσπαθεια!!!
Ena exw na pw gia autous ekei katw pou lene "kalo" "sympathitiko" "bravo" "eyge"...klp. Eiste oloi upokrites pou ntrepeste na peite kati arnitiko mh sas kakologisoun.
Ena pragma epishs thelw na pw kai sth tupissa pou gurise auto to ektwma. AISXOW! Eisai sovarh re kopelia? Ti nai auto? Tha sou pw egw ti einai. Einai ena kakogousto uperskoupidi pou prepei na katastrafei, mazi me ton dhmiourgo tou. Dhladh psofa arrwstiara.
Συγχαρητηρια Γιωργο πολυ καλη η ταινια, μου αρεσε που σε τοσο λιγο χρονο καταφερες να αποτυπωσεις τοσο καλα την αληθεια της σημερινης εποχης!!!
Ευχομαι να παει πολυ καλα και περιμενω να δω και την επομενη!!Καλη επιτυχια!!
Mprabo poly kalh h tainia ....poly kalhterh apo thn allh tainia poy eixes skhnouethsei ....eyxomai na paei poly kala ...kai na doyme kai alla dhmioyrgimata soy..syntoma!!!!
12
12
Ευθυμία
I talk to my house
ΟΝΕΙΡΟ ΛΩΤΙΑΣ
Μεταμόρφωση
XXX Live
Δε μας αφορά
Merry Christmas
ΟΝΕΙΡΟ ΛΩΤΙΑΣ
HANGOVER
ΡΟΜΑΝΤΖΟ ΥΠΟ ΤΟ ΣΕΛΗΝΟΦΩΣ
10 προτάσεις για σωστή τήρηση
Μονόλογος μιας νεκρής Γυναίκας
THINK – ERASE - MOVE
ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ
ΜΟΝΑΔΑ
FURORE
ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΕΝΤΟΛΑΣ ΑΥΤΟΥ
THINK – ERASE - MOVE
ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΑΟΥΡΟΡΑ
the Knife
LILLY
DEAD ON TIME
Οι άπειροι
DELIRIUM TREMENS
HANGOVER
Φίλοι
ΜΗΝ ΤΡΩΣ...
THE 4 SCREENS
DEAD ON TIME
ENGRAVED ROSE
THE MOONMAKER
THINK – ERASE - MOVE
Σενάριο
Ψιλικά?
ON/OFF
THINK – ERASE - MOVE
Σενάριο
82 Άλλη μια ιστορία αγάπης
ΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ
THINK – ERASE - MOVE
Blue Doggy Strikes Again
The knights
TINY SPACE
TINY SPACE
TINY SPACE
TINY SPACE
TINY SPACE
TINY SPACE