1) ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΝΕΑΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΙΝΕ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΜΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ - ΓΟΥΣΤΑΡΩ! 2) ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ (ΜΥΘΙΚΕΣ & ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΚΕΣ). 3) ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΕΣ ΟΙ ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ: ΦΩΣ//ΣΚΟΤΑΔΙ. 4) ΚΑΘΗΛΩΤΙΚΑ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ: ΣΕΝΑΡΙΟ+ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ. 5) ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ: ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ! 6) ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΙΟ "STACCATO" - ΠΑΡΑ ΤΟΣΟ "ΛΥΡΙΚΟΥΣ"... *) Hit the road Jack - but don't you dare paying the bloody ferryman... as you are coming by (!)... καθώς: ΑΚΟΜΗ ΚΙ Ο ΧΑΡΟΣ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΠΡΟΤΙΜΑ ΤΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΙΑΚΩΒΙΔΟΥ!!!;... Κάτι ξέρει ο γέροντας.
ΜΕΤΑ-ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΟΙ ΣΠΑΡΑΓΜΟΙ ΣΦΙΧΤΑΓΚΑΛΙΑΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΑΝΑΜΝΗΣΤΙΚΑ ΣΚΙΑΧΤΡΑ... VS.... ΕΠΙΓΕΙΩΝ ΕΝΔΟ-ΑΠΟΛΑΥΣΕΩΝ... I am on my way... AVE! ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΠΟΥ [ΜΕ] ΠΡΟΚΑΛΕΙ - ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ... ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ, ΕΤΣΙ, ΤΟ ΤΑΙΝΙΑΚΙ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ: ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ "ΕΓΩ"... H G. ROTH (1990) ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ: "It was my ego, I learned, that was causing all my pain. It was full of constant chatter, judgement, denial, hopelessness, excesses, fixed beliefs, the need to control things. I was unable to really move, to breathe, to explore. Egos don't dance. [...] They are menageries of dull, predictable soap opera characters we learn to play. They keep us from being who we are, knowing how to live and what to do, by sapping our creative power and sabotaging the authentic expressions of human energy - the dancer, the singer, the actor, the healer." *) TIP ... για αυτόχειρες: DIE OF EXHAUSTION; NOT BOREDOM -
ΣΑΝ ΙΔΕΑ (concept) ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ - ΣΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΗΣ... ΛΙΓΟ ΣΤΗΜΕΝΟΙ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΥΦΟΣ "ΜΠΑΣΤΟΥΝΩΤΟ"/ΑΚΑΜΠΤΟ... Η ΒΛΑΣΣΙΑΔΟΥ ΜΩΡΟ!!!
AS FAR AS I AM CONCERNED: I LOVE TO LOVE, NOT JUST TALKING ABOUT LOVING... PREFERRING TO HAVE A CONVERSATION WITH (WITH!) THE WORLD, THAN SPEAKING ABOUT (ABOUT!) IT. - ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΗ... ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠ' ΟΞΩ;;;!... *) "ΣΥΝΤΡΟΦΙΚΟ" ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΕΞΟΔΟΥ... Υ.Γ. ΠΟΛΥ ΧΑΣΙΣΙ, ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ... ΞΕΧΑΡΜΑΝΙΑΣΑ!
ΚΑΛΟΣ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ!!!... ΑΛΛΑ, ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ (ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΕ & ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ), ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΟΝ ΞΕΘΕΩΣΑΤΕ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟ... ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΠΙΟ... ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ - ΤΟ OFF ΤΕΛΟΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ -
ΕΓΩ, ΠΑΛΙ, ΩΣ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΠΝΙΣΤΡΙΑ, ΘΑ ΕΚΟΒΑ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ ... ΚΑΠΝΕΜΠΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΗ - ΟΧΙ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ!... ΑΥΤΟΣ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ -ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ - ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ: ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ...
ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΠΟΥ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΓΑΛΑΞΙΑ ΜΑΣ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΑΡΤΙΟ ΤΑΙΝΙΑΚΙ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ (Μάθημα: Αστρονομία). ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΟΥ... ΑΠΕΧΕΙ... ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ ΧΑΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ - ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ!... ΠΟΛΥΚΑΡΠΕ ΠΑΡΙΟΡΙΣΤΑ: Η ΜΕΓΑΛΗ ΡΩΣΙΔΑ ΧΟΡΕΥΤΡΙΑ ΕΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΞΙΜΟΒΑ, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΗ, ΕΙΠΕ ΤΑΠΕΙΝΑ: "ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ... ΟΤΑΝ Η ΓΗ, ΣΑ ΜΙΑ ΠΡΩΤΑΡΑ ΠΑΡΘΕΝΑ... ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑΡΚΙΣΣΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ... Σ' ΕΝΑ ΑΤΕΡΜΟΝΑ ΑΔΙΑΚΟΠΟ ΦΟΥΕΤΕ... ΚΑΠΟΤΕ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ... ΚΙ ΑΛΛΟΤΕ ΠΙΟ ΑΡΓΑ... ΠΟΤΕ ΠΑΝΩ... ΠΟΤΕ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ... [...] ΝΑ ΚΙΝΕΙΣΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ ΦΟΥΕΤΕ ΣΟΥ... ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΤΕΙΣ... ΜΗΝ ΑΦΕΘΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ... ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΑΦΕΘΕΙΣ... ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ"...
ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ/ΠΛΑΝΑ - ΓΕΝΙΚΑ ΑΡΓΟ... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ... Ο "ΜΠΛΕ ΧΟΡΕΥΤΗΣ" ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΡΙΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΙΝΙΑΚΙ "STAR SYSTEM"... ΟΙ ΚΟΥΚΛΟΠΑΙΧΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΜΑΣΤΟΡΕΣ: ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΟΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ... Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ, ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΤΕΤΟΙΟ (ΕΜΨΥΧΟ & ΑΨΥΧΟ) ΥΛΙΚΟ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙ... ΣΠΥΡΟ ΣΙΑΚΑ: ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ - ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΣΠΕΡΜΑΤΑΚΙΑ" ΑΝΑΞΙΟΠΟΙΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΤΑΙΝΙΑΚΙ...
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΑΙΝΙΑΚΙ ΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΤΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ (!) ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΖΕΙ ΣΕ ΡΥΘΜΟΥΣ 21ου ΑΙΩΝΑ - ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΙΔΑΚΗ: ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ.
Καταπληκτική ταινία. Έχει συνοχή, εξαιρετικό ρυθμό, πολύ καλό μοντάζ, πετυχημένες γωνίες λήψης.Το πιο σημαντικό όμως είναι πως κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον του θεατή.
1) ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΧΩΡΟΙ & ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ (ΜΙΝΙΜΑΛ) ΠΛΑΝΑ, ΣΕ ΡΥΘΜΟ ΕΦΙΑΛΤΗ. 2) ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ ΔΙΓΛΩΣΣΟΥ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ+ΑΓΓΛΙΚΟ, ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ & ΥΠΟΤΙΤΛΙΣΜΟΙ. 3) Η ΑΤΟΜΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΗ, ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ! 4) Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΗΤΑΝ Ο.ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ! 5) Ο ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕ - ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ. 5) Ο ΣΕΝΑΡΙΟΓΡΑΦΟΣ ΥΠΗΡΞΕ ΠΙΣΤΑ ΤΖΙΜΚΑΡΡΕΪΚΟΣ - Μ' ΑΡΕΣΕΙ. 6) ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ: ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΡΙΟ ΦΙΕΣΤΑ & ΜΑΜΠΟ ΤΣΑ-ΤΣΑ - ΘΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ ΛΕΥΚΕΣ ή BODY MAKE-UP. 7) ... ΜΟΥ ΛΕΙΨΑΝΕ ΟΙ "ΣΚΙΕΣ" (ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΓΙΟΥΝΓΚικο ΑΡΧΕΤΥΠΟ) ΣΤΟ ΧΤΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ... 8) Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΤΕΛΙΚΗΣ (ΚΡΥΦΗΣ ΔΙΠΛΗΣ) ΑΥΤΟΧΕΙΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ. ΜΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΑΒΟ!
Λοιπόν, αυτή δεν την είχα δει ως τώρα. Συγχαρητήρια στον νεαρό σπουδαστή! Αν ωριμάζοντας ευτυχήσει να βρει στον δρόμο του τους κατάλληλους συνεργάτες (κυρίως έναν προικισμένο και μετριόφρονα μουσικό), τολμώ να προβλέψω πως θα μεγαλουργήσει...
poli kali douleia mages... ligaki sto montaz treksate ligo parapano... dokimaste to imovie an exete mac. poli kalo senario kai ektelesi, fanike oti to paidepsate kairo, exete metraki ... kali sinexeia
οι ερμηνιες ηταν καταπληκτικες!!!!!!! μηπως τα παιδια εχουν παιξει επιδαυρο? ειδικα ο φιλος του πρωταγωνιστη (αυτος με τη μπυρα) ηταν τουλαχιστον αποστομωτικος....
ΞΕΡΕΙ Η ΕΡΤ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ... 1) ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ. 2) ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΝΕΙΡΙΚΗ. 3) ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ - ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ! 4) ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ - ΑΡΜΟΝΙΚΕΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ & ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ. 5) Ο "ΧΟΡΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ"... ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ "ΘΕΟΥ"... ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΛΛΗΨΗ - ΑΝΑΓΕΤΑΙ, ΜΕΣΑ ΜΟΥ, ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΣΕ ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ "ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ": Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ... ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΞΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ - ΜΟΝΟ ΕΥΧΕΣ: Ο ΠΟΙΗΤΗΣ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ: Α - Ξ - Ι - Ο - Σ
ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. ... ΑΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΑ ΕΞΑΡΧΗΣ ΟΤΙ Ο "ΑΡΧΑΙΟΣ" ΤΥΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ... ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑ, ΒΡΕ!... ΠΟΣΟ ΓΕΡΑΣΕ Ο ΚΑΗΜΕΧΑΡΟΣ...!!!
ΜΠΕΕΕΕΕΕ... ΚΙ ΤΟ ΚΙΦΑΛ' ΜΕΣ Τ' ΧΑΝΤΑΚ'...!!! ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ - ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΕ "POCKET SIZE" ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑ... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ... Μέσα στα δύο πρώτα καλύτερα ταινιάκια της εν λόγω ιστοσελίδας...
ΚΑΘΟΛΟΥ "ΑΔΙΑΦΟΡΟ" ΤΑΙΝΙΑΚΙ... ΙΣΩΣ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ "ΘΕΑΤΡΙΚΟ" ΑΠΟ "ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ"... ΟΧΙ ΠΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ... ΟΣΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ...
ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΙΝΙΑΚΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥ "SHORT", ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΥΣΤΟΧΗ ΔΕΞΙΟΤΕΧΝΙΑ ΠΟΙΚΙΛΑ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ (ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ) ΜΕΣΑ: ΜΙΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΗΣ ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ... ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥΚΑΤΑΛΑΒΕΙ "ΤΙ" ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ "ΠΩΣ" ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΤΑΙΝΙΑ, ΤΟΤΕ Η ΠΡΩΤΗ ΣΑΣ ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΤΑΙΝΙΑΚΙ... ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΑΡΤΙΑ ΛΕΞΙΚΟΓΡΑΦΙΚΑ - ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΤΗΣ ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗΣ (ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΙΑ) ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ... ΕΞΑΙΣΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ - ΓΡΑΨΤΕ ΜΑΣ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΑΔΙΟ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ... ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΞΙΣΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ) ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. Ό,τι καλύτερο μέχρι στιγμής...
ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ ΜΕ ΨΑΡΙΑ & ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ... BINGO(!): ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΕΣ ΤΩΝ 70'ς - ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΑΙΩΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ... "ΚΟΥΚΟΥ": ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ...... ΑΠΟΡΙΑ: Τελικά την έφαγε τη φράουλα ή, κατόπιν ποικίλων οραματισμών, κατέληξε να πλύνει τα δόντια του - επιλέγοντας ίσως τον δρόμο της "ΔΙΑΙΤΑΣ"...;;;... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ: ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΟΥΤΕ ΤΟ "ΚΟΥΤΙ", ΜΗΤΕ ΤΗΝ "ΚΟΥΡΤΙΝΑ". ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟ "ΖΟΝΓΚ" -
1) ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΑΠΟ-ΖΗΤΟΥΝ ΤΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΡΩΜΕΝΟ... ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΑΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΡΙΒΕΣ (ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟ) ΤΟΥ ΑΓΓΛΙΚΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ: ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΕΡΕΥΝΑ, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ & ΓΝΩΣΗ. 2) ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΙΣ ΚΟΝΤΑΡΟΦΟΡΕΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟΜΑΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΟΧΟΝΤΡΟΙ;;;!!!... ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΕΝΑ "BREAKTROUGH" ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΑ ΠΡΩΤΥΠΑ - ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ ΤΕΛΙΚΑ... *) ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΑΛΛΙΩΣ ΤΗΝ ΠΡΩΤΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ SHORT. ΕΙΚΑΖΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ - ΠΑΡΑΜΕΝΟΝΤΑΣ "ΤΥΠΙΚΟΙ", ΧΩΡΙΣ "ΔΙΑ-ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΓΓΙΓΜΑΤΑ"... Ανησυχώ!
1) ΤΟ ΤΑΙΝΙΑΚΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΤΗς ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ "ΠΟΛΥΠΛΑΝΟ"... ΕΥΡΗΜΑΤΙΚΟ. 2)...ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΕΡΙ-ΚΟΝΤΙΝΟ... ΜΙΧΑΗΛ ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ!... 3) ΤΟ ΟΛΟΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ LIMITED EDITION: ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟ, ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ TARGET GROUP, π.χ. ΔΕΝ θα το έβλεπαν ΣΙΓΟΥΡΑ οι: γονείς μου, οι παππούδες μου, οι θείοι μου (γενικά το σόι)... ούτε και κανέναν από τους γείτονες ή/και φίλους μου - ακόμη και ο Μπάμπης ο ταπετσιέρης (που το παίζει γραντ κουλτούρης!) μάλλον δεν θα έκανε τον κόπο να ολοκληρώσει... μαζί του!... 4) Η γραμματοσειρά των λέξεων (που περνούν κυλώντας στην οθόνη) είναι ΠΟΛΥ CONVENTIONAL για το concept του κλιπ... ΑΧΧΧΧ.... ΑΥΤΑ.
1) ΕΝΑΡΞΗ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΕ ΤΕΛΟΙΑ ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΗΧΟΥΣ & ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ. 2) Ο ΒΗΧΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟΣ - ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ. 3) Ο ΦΩΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗΣ. 4) ΤΟ ΑΝΑΠΟΔΟ (ΕΔΩ ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ) ΠΛΑΝΟ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ (ΥΠΑΡΧΕΙ - ΣΕ ΑΛΛΗ ΜΟΡΦΗ - ΚΑΙ ΣΤΗΝ "ΥΣΤΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ" ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ) 5) Η ΤΑΙΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΚΡΑΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ - ΜΗΝΥΜΑ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΑΜΕ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ... ΤΡΑ-ΛΑ-ΛΑ & ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ!!!... 6) ΤΟ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, ΤΟ ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ - ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ - ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ - ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ... ΤΕΛΙΚΑ... ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ!... *) ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ "ΙΔΕΑΣ" ΤΟΥ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ, ΚΙ ΟΧΙ ΣΕΝΑΡΙΟ-ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ;;;... Μμμμμμμ
ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ Η ΜΙΞΗ ΔΙΠΛΗΣ (ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ) ΕΙΚΟΝΑΣ-ΕΙΔΩΛΟ... ΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΣΤΑ... ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ... ΟΜΩΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ ΔΕΝ ΝΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ "ΚΟΥΚΟΥ", ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ : 1) ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑΣ 2) ΤΟ "ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΠΑΜΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟ" ΜΕΛΩΔΙΚΟ ΜΟΤΙΒΟ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ 3)ΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ & ΔΡΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ... Big Times! ΠΕΤΡΟ ΒΑΣΙΑΔΗ: ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΡΤΕΡΙΚΑ ΤΟ "ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΤΙ" ΣΟΥ...
Θα ήθελα τον speaker αγγλόφωνο: υπάρχουν πολλοί τέτοιοι που προσφέρονται, στη χώρα μας - αρκεί ένα (ευγενικό) τηλεφώνημα στην αρμόδια πρεσβεία (ή σύλλογο) και ο τσάμπα man is on his way. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ "ΚΟΙΝΟΤΥΠΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ" - μάλλον του διαφεύγει η αυτοκριτική της έννοιας "μίμηση": Τι είναι δανεικό και ποιο το πραγματικά ολόδικό σου, θα το βρεις στη βιβλιογραφία των R.G.Collingwood, H. Reid, D.W. Winnicott, M. Ross, R. Dewey, R.W. Witkin, κ.ά. Έτσι, για να μη ξεχνιόμαστε... Από τα καλύτερα Conceptions στο εν λογω site - ΜΠΡΑΒΟ + ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ & ΕΞΕΛΙΞΗ...
Η ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΚΗ "ΔΙΑΘΕΣΗ" ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΑΓΕΛΑΔΑΣ, ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΑΤΟΦΙΑ (ΑΤΟΦΙΑ!!!) ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΠΛΑΝΑ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ "THE WALL" /PINK FLOYD... ΟΠΩΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΑΡΧΕΙΟ....
ΗΛΙΑ ΔΟΒΛΕΤΗ: 1) ΤΑ ΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ALMOST ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΑ. 2) ΕΙΝΑΙ "ΣΟΦΗ" Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, ΑΠΟ ΜΠΛΕ-ΜΩΒ ΣΕ ΕΝΤΟΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ROSSO - ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΔΙΑΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΦΑΣΜΑ. 3) Η ΜΟΥΣΙΚΗ "DUB-TRANCE" ΜΕΛΩΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΕΜΕΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟΚΛΙΠ. 4) ΟΙ ΕΝΔΟ-ΧΟΡΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΘΕΑΤΗ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΒΙΟΕΡΓΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΟΡΕΥΤΡΙΩΝ... ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΟΥΣ!... 5) ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ - ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ - ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΑΣ: ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΙΚΑ ΘΕΜΑ. ΜΠΡΑΒΟ + ΣΕ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΕΧΕΙ ΕΞΕΛΙΧΘΕΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΗΤΡΙΚΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ - ΠΛΕΟΝ... ΟΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ "ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ" ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ (ΤΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΣ ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ) ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ, ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ "ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ", ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΥΠΟΤΙΤΛΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ - ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΟΠΑΝΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ!... ΘΑ ΜΕ ΞΙΤΑΡΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ "ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ" ΛΑΤΙΝΙΚΟ ΤΟΥ - ΟΠΟΥ ΔΕΙ... ΠΟΛΥ "ΟΥΑΟΥ" ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥ: ΜΠΡΑΒΟ.
1. Η ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΤΙΤΛΟΥ ΣΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ "THE LAST ATTEMPT" (ΟΧΙ "THE LAST TRY") - Συζητάμε από κοντά το "γιατί"... 2. Η ερωτική πράξη δεν έχει διακυμάνσεις καθώς κορυφώνεται - ο νεαρός είναι απελπιστικά "αργός" για την ηλικία του. 3. Γιατί βρε Κυριακο-πουλάκι μου δεν λένε κουβέντα μετά;... 4. Αριστουργηματικό το ανάποδο πλάνο σου. 5. Καλό το εύρημα "ραδιόφωνο" - και σε σύνδεση με το αργότερα. 6. Κατατοπιστικότατη (συναισθηματικά) η αγκαλιά του νυμφευμένου ζεύγους. 7.Δυνατό το τελικό πλάνο - ΘΕΛΩ MORE!!! Μ.Ι.Π.
Χαμένοι στην διάβαση
Παλιά ταινία 26
Του χάρου τα δόντια
Το τελευταίο πράγμα στό μυαλό μου.
Το λεωφορείο της γραμμής
Η προδοσία
Οι γάμοι του Σίβα
Προσωπείο
Ο σκηνοθέτης που δακρύζει
Μετρό (Η θέση)
Κυκλοθυμία
Κοψ΄ το - Η Διαφήμιση
Times without Number
The solar system waltz
go to
The Mirror Stage
The best way
Προσωπείο
Sexmania
Nightmare Corporation
Η προδοσία
Χαμένοι στην διάβαση
poli kalo senario kai ektelesi, fanike oti to paidepsate kairo, exete metraki ... kali sinexeia
Προσωπείο
Star System
Θεοί
Μη μου τους κύκλους τάρατε
... ΑΝ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΑ ΕΞΑΡΧΗΣ ΟΤΙ Ο "ΑΡΧΑΙΟΣ" ΤΥΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ... ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑ, ΒΡΕ!... ΠΟΣΟ ΓΕΡΑΣΕ Ο ΚΑΗΜΕΧΑΡΟΣ...!!!
Χαμένοι στην διάβαση
Το ταξίδι που φοβάμαι
Προσωπείο
Προσωπείο
Χαμηλές πτήσεις
Imperial Soul
The knights
θεός - εγώ- εσύ
Οι άντρες δεν κλαίνε
Wat a sin a no
The story of my life
Αγελαδίτσα
Impro - walk
Dreams
Game of life
Ύστατη προσπάθεια
The solar system waltz
Το ταξίδι που φοβάμαι
Impro - walk
p.s.:Oxi,ntaksei...Profanos exei ginei kapoia pareksigisi...
Κυκλοθυμία
Θεοί
The solar system waltz
Συγχαρητήρια.
Impro - walk
Impro - walk